بررسی رفتار ارتعاش دینامیکی عرشه پل های نوین شبکه ای دو لایه مختلط در مقایسه با پل های تیر ورق مختلط در دهانه های کوتاه تا متوسط


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رفتار ارتعاش دینامیکی عرشه پل های نوین شبکه ای دو لایه مختلط در مقایسه با پل های تیر ورق مختلط در دهانه های کوتاه تا متوسط دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رفتار ارتعاش دینامیکی عرشه پل های نوین شبکه ای دو لایه مختلط در مقایسه با پل های تیر ورق مختلط در دهانه های کوتاه تا متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رفتار ارتعاش دینامیکی عرشه پل های نوین شبکه ای دو لایه مختلط در مقایسه با پل های تیر ورق مختلط در دهانه های کوتاه تا متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رفتار ارتعاش دینامیکی عرشه پل های نوین شبکه ای دو لایه مختلط در مقایسه با پل های تیر ورق مختلط در دهانه های کوتاه تا متوسط :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در مطالعات پیشین [۱-۷] نشان داده شده است که پل های متشکل از شبکه های دو لایه مختلط با بتن فوقانی به عنوان سازه عرشه پل های با دهانه های کوتاه تا متوسط، رفتار سازه ای مطلوبی از دیدگاه مقاومت، صلبیت و ایمنی ارائه داده و در عین حال به دلیل سبکی وزن و کاهش میزان مصرف مصالح نه تنها از دیدگاه مسائل اقتصادی و زیست محیطی دارای مزایای حائز اهمیت می باشند، بلکه منجر به کاهش پاسخ ناشی از آثار زمین لرزه بر پایه ها و شالوده های پل نیز می گردند. با ظهور و افزایش وسائط نقلیه سنگین تر و ایجاد راه های سریع العبور و نیز گرایش طراحی های مدرن پل به سمت ظریف و لاغرتر شدن سازه، بحث ارتعاشات سازه عرشه به یک نگرانی مهم در طراحی پل تبدیل شده است. در همین راستا در مطالعه حاضر به بررسی رفتار ارتعاش دینامیکی دو سیستم پل شامل سازه عرشه شبکه دو لایه فضاکار مختلط و سازه عرشه تیر ورق فولادی مختلط با تکیه بر رفتار عرضی عرشه آنها و میزان مشارکت اعضای سازه عرشه پل در باربری در امتداد عرضی و ضریب بزرگنمایی دینامیکی مرتبط با پاسخ های تغییرمکانی که در آیین نامه آشتو به صورت Dynamic load allowance لحاظ می شود، پرداخته شده است. نتایج حاصل نشان دهنده رفتار عرضی به مراتب برتر و مقادیر کوچکتر ضریب بزرگنمایی دینامیکی در پل های شبکه ای دو لایه مختلط با توجه به قابلیت به مراتب بیشتر در توزیع عرضی بارها در مقایسه با پل های تیر ورق مختلط بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.