هویت برند وتاثیر ان بروفاداری مشتریان و کارکنان


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 هویت برند وتاثیر ان بروفاداری مشتریان و کارکنان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد هویت برند وتاثیر ان بروفاداری مشتریان و کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی هویت برند وتاثیر ان بروفاداری مشتریان و کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن هویت برند وتاثیر ان بروفاداری مشتریان و کارکنان :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه موضوع حفظ وتقویت وفاداری مشتریان برای سازمان هایی که به دنبال حفظ وتوسعه جایگاه رقابتی خود دربازارهستند،به عنوان یک چالش استراتژیک بوده وهزینه های بسیاری رانیز برای درک وشناخت این مفهوم ودست یابیبه راهکارهای کاربردی برای تقویت ان صرف می نماید. نوع تحقیق از لحاظ ماهیت مساله و هدف ، تحقیقی کاربردی و از لحاظ روش، تحقیق توصیفی وپیمایشی است برای جمع اوری داده ها نیز از ابزار پرسشنامه استفاده شده است . جامعهاماری پژوهش مشتریانی وکارکنانی هستند که در شهر کرمانشاه ساکن بوده واز خدمات بانک سپه استفاده کرده اند وهمچنین کسانی که به خدمت دهی می پردازند که نمونه معادل ۶۷۳ نفرازمشتریان وکارکنان شعب بانک سپه شهرکرمانشاه جهت مطالعه انتخاب شده است . جهت تجزیه وتحلیل داده ها وازمون فرضیات تحقیق از ضریب الفایکرونباخ و شاخص برازش مدل وضریب)رگرسیون( چندگانه استفاده شده است ، این پژوهش نشان می دهد که رابطه مثبت ومعنی داری بین متغیرهای هویت برند ورضایت مندی و اعتماد و وفاداری وارزش دریافتی ازبرند بین کارکنان ومشتریان وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.