بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی و انتخاب رنگ محصول شهر اهواز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی و انتخاب رنگ محصول شهر اهواز دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی و انتخاب رنگ محصول شهر اهواز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی و انتخاب رنگ محصول شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی و انتخاب رنگ محصول شهر اهواز :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
بازارهای رقابتی به سرعت در حال توسعه هستند و شرکت های فعال در حوزه ی صنعت مبلمان نیز همواره درصددراهی برای جلب رضایت مشتریان خود و در نتیجه افزایش فروش هستند. امروزه رنگ ها به عنوان یکی از مهمترین مولفه های تصویری ارتباطات، کارکرد چشمگیری در بازاریابی یافتهاند و در تبلیغات نیز اغلب به عنوان عاملی موثر انگاشته میشوند. اهمیت پرداختن به ویژگی های جمعیت شناختی یک اقلیم منجر به کاهش هزینه ها،تسریع در بازگشت سرمایه ،ایجادمشتریان وفادار و افزایش سهم بازار شرکت می شود،که دراستان خوزستان مورد بررسی قرار گرفت . لذا مشخص نمودن رابطهی بین ویژگی های جمعیت شناختی در انتخاب رنگ محصول خریداری شده به عنوان مساله ی این تحقیق می باشد. برای رسیدن اهداف تحقیق تعداد ۸ فرضیه بعنوان عوامل موثر بر انتخاب رنگ محصول در نظر گرفته شده است که بر اساسمعیارهای ویژگی های جمعیت شناختی،این عوامل عبارتند از: ویژگی های آب و هوایی،ادیان،قومیت،درآمد،تحصیلات،سن،جنسیت و وضعیت تاهل. روش تحقیق در این پژوهش توسعه ای کاربردی و -ابزار جمع آوری دادهها پرسشنامه بوده است.در این پژوهش از متدولوژی CRISP-DM استفاده شده است.الگوریتم اصلی اعمال شده در این پژوهش درخت تصمیم C5 بوده و استریم حاصل از مدل سازی در نرم افزار Celementine 12 مورد ارزیابی قرار گرفته است .نتایج حاصل این پژوهش نشان می دهد که میان ویژگی های آب وهوایی،قومیت،تحصیلات،سن،جنسیت،وضعیت تاهل، و انتخاب رنگ محصول خریداری شده رابطه ی معناداری وجود دارد. البته نکته قابل تامل در این تحقیق این است که میان ویژگی های ادیان و درآمد،و انتخاب رنگ محصول خریداری شده رابطه ی معناداری وجود ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.