ارتباط بین بعد صداقت و هیجانی بودن از شخصیت برند با وفاداری مصرف کنندگان


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط بین بعد صداقت و هیجانی بودن از شخصیت برند با وفاداری مصرف کنندگان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط بین بعد صداقت و هیجانی بودن از شخصیت برند با وفاداری مصرف کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط بین بعد صداقت و هیجانی بودن از شخصیت برند با وفاداری مصرف کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط بین بعد صداقت و هیجانی بودن از شخصیت برند با وفاداری مصرف کنندگان :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

امروزه توجه به برند بعنوان ابزاری نوین در بازاریابی گسترش یافته و شخصیت، بعنوان هسته مرکزی برند در جهت ایجاد وفاداری در مصرف کنندگان، برای شرکت ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. پژوهش حاضر به لحاظ هدف، کاربردی و به لحاظ روش از نوع توصیفی می باشد و هدف آن شناسایی ارتباط بین بعد صداقت و هیجانی بودن از شخصیت برند با وفاداری مصرف کنندگان در پوشاک برند هاکوپیان می باشد. مدل پژوهش با تکیه بر مدل شخصیت برندجنیفر آکر ) ۷۹۹۱ ( و مدل فرهات و مصطفی خان ) ۱۱۷۷ ( تدوین شده است. پرسش نامه پژوهش حاضر بر مبنای طیفلیکرت طراحی و برای سنجش پایایی پرسش نامه ها از ضریب آلفای کرونباخ و برای تجزیه و تحلیل داده های حاصل از پرسش نامه از نرم افزار علوم اجتماعی ) SPSS ( استفاده شده است. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها، تمامی فرضیه هایپژوهش مبنی بر وجود ارتباط بین ابعاد صداقت و هیجانی بودن شخصیت برند با وفاداری مصرف کنندگان را مورد تأیید قرار می دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.