مقاله معماری نرم افزار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله معماری نرم افزار دارای ۹۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله معماری نرم افزار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله معماری نرم افزار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله معماری نرم افزار :
بخشی از فهرست مقاله معماری نرم افزار
۱ مقدمه ۴
۲ معماری نرم افزار چیست ؟ ۵
۲-۱ تعاریف پایه در معماری نرم افزار ۶
الگوهای معماری یا سبکهای معماری ۶
مدل مراجع ۶
معماری مرجع ۶
۲-۲ دیدگاه های معماری ۷
دیدگاه Bass ۷
دیدگاه ۴+۱ ۸
دیدگاههای دیگر ۸
۳ طراحی معماری نرم افزار ۹
۳-۱ کارکردهای سیستم و معماری نرمافزار ۹
۳-۲ ویژگیهای کیفی ۹
۳-۳ ویژگیهای کیفی سیستم ۱۰
۳-۴ سناریوهای ویژگیکیفی ۱۰
۳-۵ ویژگیهای کیفی کسب و کار ۱۱
۳-۶ ویژگیهای کیفی معماری ۱۲
۳-۷ یک طراحی معماری خوب باید دارای چه ویژگیهایی باشد؟ ۱۲
۳-۸ دستیابی به ویژگیهای کیفی ۱۲
تاکتیکهای معماری ۱۲
الگوهای معماری ۱۴
ارتباط تاکتیکها و الگوهای معماری ۱۵
۴ روشهای طراحی معماری نرم افزار ۱۶
۴-۱ طراحی مبتنی بر ویژگی ۱۶
۴-۲ طراحی به کمک سبک های معماری مبتنی بر ویژگی ۱۷
۴-۳ طراحی با ملاحظات اقتصادی با استفاده از روش آنالیز سود هزینه ۱۹
۵ ویژگی کیفی قابلیت تغییر ۲۳
۵-۱ تعریف قابلیت تغییر ۲۳
۵-۲ مشخص نمودن نیازهای قابلیت تغییر با استفاده از سناریوهای کیفی ۲۳
۵-۳ مدل سازی قابلیت تغییر در سطح معماری نرم افزار ۲۴
۵-۴ تاکتیکهای قابلیت تغییر ۲۴
۵-۵ تاکتیکهایی که تغییرات را محلی میکنند. ۲۵
۵-۶ تاکتیکهایی که میدان دید وظایف را کاهش می دهند. ۲۶
۵-۷ تاکتیکهایی که از پخش شدن تغییرات جلوگیری میکنند. ۲۶
۵-۸ ارزیابی قابلیت تغییر ۲۷
ارزیابی نحوه اختصاص وظایف ۲۷
ارزیابی وابستگی بین ماژولها ۲۷
انواع وابستگی ۲۷
نحوه بازنمایی وابستگیها ۲۹
روش Brute-force ۲۹
استفاده از بستار انتقالی ۲۹
استفاده از روشهای بهینه سازی ۳۰
استفاده از جدول وابستگیها ۳۰
۵-۹ تصمیم گیری نهایی در مورد طراحی ویژگی کیفی قابلیت تغییر ۳۰
۶ مطالعه موردی ۳۱
۶-۱ مرحله ۱ – انتخاب یک سناریو حقیقی ۳۱
۶-۲ مرحله ۲ – بررسی نوع سناریو حقیقی ۳۱
۶-۳ مرحله ۳ – انتخاب چهارچوب استدلال مناسب ۳۲
۶-۴ مرحله ۴ – مشخص نمودن پارامترهای محدود و آزاد ۳۴
۶-۵ مرحله ۵ – مشخص کردن تاکتیکهای وابسته به پارامترهای آزاد ۳۵
۶-۶ مرحله ۶ – اختصاص مقادیر اولیه به پارامترهای آزاد ۳۶
۶-۷ مرحله ۷ – انتخاب تاکتیکها و به کاربردن آنها برای دستیابی به پاسخ مناسب ۳۶
استفاده از کامپایلر به عنوان واسط ۳۸
استفاده از سیستمعامل به عنوان واسط ۳۸
۶-۸ مرحله ۸ : اختصاص مسئولیتها به عناصر معماری ۳۸
۷ خلاصه و نتیجه گیری ۴۰
۸ مراجع ۴۱
با گسترش روز افزون استفاده از مدل¬های فرایند مبتنی بر معماری، طراحی معماری نرم افزار اهمیت ویژه¬ای یافته است. یک طراحی معماری خوب، طراحی است که نیاز¬های کیفی مورد انتظار مشتری را برآورده نماید. در این گزارش روش ¬های گوناگون طراحی معماری نرم افزار مورد بررسی قرار خواهد گرفت. سپس ویژگی کیفی قابلیت تغییر به طور دقیق و جزئیات معرفی خواهد شد و سپس معماری یک سیستم مطالعه موردی با دیدگاه دستیابی به قابلیت تغییر طراحی خواهد شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.