مشتری مداری، تعارض و نوآوری در واحدهای فروش صنعت سیمان کشور


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مشتری مداری، تعارض و نوآوری در واحدهای فروش صنعت سیمان کشور دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مشتری مداری، تعارض و نوآوری در واحدهای فروش صنعت سیمان کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مشتری مداری، تعارض و نوآوری در واحدهای فروش صنعت سیمان کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مشتری مداری، تعارض و نوآوری در واحدهای فروش صنعت سیمان کشور :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پیرامون اینکه آیا مشتری مداری سبب افزایش نوآوری می شود یا نه مباحثاتی وجود داشته است مضافاً اینکه مشتری مداری و مکانیزم های نوآوری همچنان مبهم باقی مانده است . این تحقیق با استفاده از نمونه ایی از ۲۲۴ واحد فروش در شرکت های صنعت سیمان کشور به بررسی تاثیر مشتری مداری بر نوآوری از طریق سه نوع تعارض پرداخته است . مدل معادلات ساختاری نشان داده است که :مشتری مداری به طور مثبت با تعارض وظیفه و به طور منفی باتعارض فرآیند در ارتباط است . و همچنین، تعارض وظیفه با نوآوری به طور مثبت در ارتباط است درحالیکه تعارض فرآیندی و ارتباطی با نوآوری دارای رابطه منفی هستند. نتایج حاکی از آن است که مشتری مداری به واسطه افزایش تعارض مثبت و کاهش تعارض منفی بر نوآوری تاثیر گذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.