مدیریت استراتژیک بازاریابی سبز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت استراتژیک بازاریابی سبز دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت استراتژیک بازاریابی سبز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت استراتژیک بازاریابی سبز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت استراتژیک بازاریابی سبز :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
ارزش های اکولوژیکی ، دیدگاه مصرف پایدار و ایده ی مسئولیت اجتماعی سرمایه گذار به تدریج در حال شکل گرفتن می باشند.امروزه بشر توجه بیشتری به مشکل کیفیت سلامت و بقا دارد . ضمنا، نیاز مصرفی بالا همچنان رو به جلو پیش می رود. برای سرمایه گذار ها ، این نه تنها یک فرصت است بلکه یک چالش محسوب می شود. چگونگی درک بازاریابی سبز و چگونگی اجرای مدیریت بازاریابی سبز ، برای ایجاد سرمایه گذاری ضروری است. این متن به صورت سیستماتیک در مورد روش جدید توسعه ی مدیریت استراتژیک بازاریابی سبز از طریق چهار جنبه تحقیق می کند : ارزش های بازاریابی و برچسب های سبز، محصول سبز و قیمت های سبز، کانال توزیع و ترویج سبز بین المللی ، نوآوری سیستم تولیدی و علوم و تکنولوژی پیشرفته ی سبز . این مطالعه در مورد مدیریت استراتژی بازاریابی سبز با اجرای واحد سود بین سرمایه گذار، جامعه و محیط سودمند می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.