شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار در کسب مزیت رقابتی شرکت های بیمه بر مبنای رویکردتکنیک های چند معیاره فازی (مطالعه موردی شرکت بیمه سامان )


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار در کسب مزیت رقابتی شرکت های بیمه بر مبنای رویکردتکنیک های چند معیاره فازی (مطالعه موردی شرکت بیمه سامان ) دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار در کسب مزیت رقابتی شرکت های بیمه بر مبنای رویکردتکنیک های چند معیاره فازی (مطالعه موردی شرکت بیمه سامان )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار در کسب مزیت رقابتی شرکت های بیمه بر مبنای رویکردتکنیک های چند معیاره فازی (مطالعه موردی شرکت بیمه سامان )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی عوامل اثرگذار در کسب مزیت رقابتی شرکت های بیمه بر مبنای رویکردتکنیک های چند معیاره فازی (مطالعه موردی شرکت بیمه سامان ) :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

دراین مقاله باتوجه به نقش انکارناپذیر بازاریابی در توسعه و گسترش صنعت بیمه،مدل آمیخته بازاریابی خدمات بیمه( p7 ) مورداستفاده قرارگرفت و درجه تأثیرگذاری هریک از مؤلفه ها و شاخص های اندازه گیری آنها بر کسب مزیت رقابتی شرکت های بیمه با استفاده از مدل FUZZY AHP و نرم افزار EXPERT CHOICE مشخص شد. نتایج نشان داد در بین مولفه های آمیخته بازاریابی خدمات بیمه مولفه محصول با ۳۵/۹% وزن دارای بیشترین اهمیت مولغه قیمت با ۳۱/۴% وزن مولفه ترفیع با ۱۳/۵% وز مولفه افراد با ۸/۷% وزن مولفه مکان با ۴/۸% وزن مولفه فرایند با ۳/۳۳% وزن و مولفه شواهد فیزیکی با ۲/۳% وزن در اولویت های بعدی هستند همچنین شاخص رنگ و نور محیط دارای کمترین درجه اهمیت می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.