شناسایی و الویت بندی معیارهای تاثیرگذار بر بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده ازروش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی(مطالعه موردی: بانک مسکن)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و الویت بندی معیارهای تاثیرگذار بر بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده ازروش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی(مطالعه موردی: بانک مسکن) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و الویت بندی معیارهای تاثیرگذار بر بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده ازروش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی(مطالعه موردی: بانک مسکن) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و الویت بندی معیارهای تاثیرگذار بر بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده ازروش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی(مطالعه موردی: بانک مسکن)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و الویت بندی معیارهای تاثیرگذار بر بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده ازروش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی(مطالعه موردی: بانک مسکن) :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف از این تحقیق کمک به بانک مسکن جهت بهبود کیفیت خدمات الکترونیکی خود برای حفظ مشتری و در نتیجه آن دستیابی به مزیت رقابتی و کسب ارزش افزوده می باشد. برای نیل به این هدف ابتدا با مروری بر ادبیات تحقیق معیارهای تاثیرگذار بر بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک شناسایی شدند. سپس برای جمع آوری داده ها از پرسش نامه مقایسات زوجی استفاده شد که با نظر خواهی از ۱۰ خبره شامل مدیران شعب بانک مسکن و حل با روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی میزان اهمیت هر یک از معیارهای شناسایی شده بر بهبود خدمات الکترونیک مشخص گردید. نتایج تحقیق نشان داد که توجه به معیار ایجاد احساس امنیت در حریم خصوصی برای مشتری موجب بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک می شود و در اولویت قرار دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.