توسعه کسب وکار با مدل پشتیبان ، برند ، نمایندگی انحصاری فروش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
توسعه کسب وکار با مدل پشتیبان ، برند ، نمایندگی انحصاری فروش دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد توسعه کسب وکار با مدل پشتیبان ، برند ، نمایندگی انحصاری فروش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه کسب وکار با مدل پشتیبان ، برند ، نمایندگی انحصاری فروش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن توسعه کسب وکار با مدل پشتیبان ، برند ، نمایندگی انحصاری فروش :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
کاملا مشخص است که محیط تجاری ، فرهنگی واقتصادی هرکشورشامل مجموعه های منحصربه فردی از عناصر است که باعث می شود هرکشور راه خود را برای توسعه کسب وکارهای کوچک داشته باشد. اما دراین میان هرکشور برای دستیابی به اهداف توسعه ای خود چاره ای جز توجه به روندهای جهانی و تاثیر آنها براقتصاد ملی خود ندارد ، درآستانه هزاره سوم که تمام سعی و توجه جامعه بشری به تحول و نوسازی معطوف شده است و روند سریع بازسازی در اکثر کشورهای جهان وجوددارد ، عوامل متعددی وجوددارد که منجر به توسعه اقتصادی می گردد که یکی از موثرترین عوامل فوق توسعه کسب وکار و کارآفرینی می باشد . اگر چه بسیاری از دولت ها از جمله دولت ایران برنامه های گسترده و پر هزینه ای را برای بهبود این زیر ساخت ها انجام داده اند ، اما مشاهدات نشان گر آن است که این امر خود به تنهایی نتوانسته معضلات بیکاری جامعه را به صورت کامل حل کند. تحقیقات مختلف نشان داده که از جمله راه های مهم توسعه اقتصادی ایجاد اشتغال و مهم ترین ساز و کار و ابزار آن کارآفرینی است. باتوجه به محدودیت های پرداخت تسهیلات در قالب فرد محور ، با رویکرد کسب وکارهایی خوشه و شبکه ای ، به سوی کسب و کارهای زنجیره ای و گروه محور در جامعه، مولف اقدام به طراحی مدلی با مدل صندوق کارآفرینی امید، جهت توسعه کسب وکار نموده است.که در مدل فوق کسب وکارها در حالت های مختلف پشتیبان ، برند و شرایط زیرمجموعه تحت پوشش مورد مشاوره و حمایت مالی قرار می گیرند .طی سال های اخیر، بسیاری از کشورها، توسعه کارآفرینی و فعالیت های کارآفرینانه را در دستور کار خود قرار داده اند. اما پاسخ به این سوال که چرا توسعه کسب وکار در برخی کشورها بیش از سایرین است ریشه در مدل اجرایی توسعه کسب وکارکشورهای پیشرو دارد . مطالعه تطبیقی سایر کشورها حاکی از آن است که پشتوانه موفقیت بسیاری از کشورها در موضوع توسعه کارآفرینی، علاوه بر حمایت های گسترده دولتی، ایجاد فضای حقوقی و قانونی مناسب، وجود نهادهای مدنی سازمان یافته و قدرتمند، توسعه زیرساخت های نوآوری و تجاری سازی، توسعه انرژی های پاک و … است.بدلیل حیاتی بودن کسب وکار وکارآفرینی در اقتصاد ایران ،، طراحی وتدوین مدل های توسعه کسب و کار در ایران که با توجه شرایط مناطق مختلف کشور و ظرفیت های کارآفرینی و کارآفرینان قابلیت انعطاف داشته باشد ، و یک ارتباط منطقی و نظام مند بین فعالیت های کارآفرینیخلاقانه و دانش مدار با شرایط محیطی کشور جهت توسعه کسب و کار کشور برقرار نماید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.