بررسی تأثیر بازاریابی درونی بر کیفیت محصولات لبنی(مورد مطالعه : محصولات لبنی شرکت صالح آمل)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر بازاریابی درونی بر کیفیت محصولات لبنی(مورد مطالعه : محصولات لبنی شرکت صالح آمل) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر بازاریابی درونی بر کیفیت محصولات لبنی(مورد مطالعه : محصولات لبنی شرکت صالح آمل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر بازاریابی درونی بر کیفیت محصولات لبنی(مورد مطالعه : محصولات لبنی شرکت صالح آمل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر بازاریابی درونی بر کیفیت محصولات لبنی(مورد مطالعه : محصولات لبنی شرکت صالح آمل) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

بازاریابی درونی یکی از مباحث بازاریابی است که دو دهه قبل به عنوان شیوه ای برای حل مسائل و مشکلات مربوط به کارکنان سازمان ها با کیفیت محصولات توسط آن ها مطرح شد. مطالعات مربوط در این زمینه حاکی از آن است که فعالیت های بازاریابی درونی از طریق پاداش و ایجاد انگیزه در کارکنان موجب افزایش تعهدسازمانی در آن ها شده، رقابت پذیری سازمان را بهبود بخشیده و شایستگی ها را ارتقا می دهد. ما در این تحقیق به بررسی تأثیر بازاریابی درونی بر کیفیت محصولات شرکت لبنی صالح آمل خواهیم پرداخت که هدف اصلی از مفهوم بازاریابی درونی آن است که مدیریت کسب و کار نیازهای کارکنان را مورد توجه قرار داده و انگیزش کارکنان را تأمین کند. بنابراین برای داشتن کیفیت محصولات برتر باید کارکنان متعهد به اهداف و چشم اندازهای شرکت باشند. با مطرح شدن ایده و مفهوم بازاریابی درونی،اهمیت و نقش تعیین کننده کارکنان در موفقیت برنامه های بازاریابی بیرونی بیش از پیش روشن تر می شود. روش تحقیق در این مطالعه توصیفی از نوع همبستگی انتخاب شد. ابزار گردآوری دادهها، دو پرسشنامه محقق ساخته شامل : پرسشنامه بازاریابی درونی و پرسشنامه کیفیت محصولات بود.که روایی محتوایی آن توسط اساتید و متخصصان مورد تایید قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان داد که بازاریابی درونی بر کیفیت محصولات تأثیر معناداری دارد. همچنین تأثیر مولفههای بازاریابی درونی شامل : چشمانداز سازمان، توسعه کارکنان و پاداش کارکنان برکیفیت محصولات معنادار شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.