ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)

تعداد صفحات :۲۱

در این تحقیق رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازار های صنعتی (ابزار صنعتی) مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین چگونگی تاثیری که نوع رابطه مشتریان با شرکت در موارد ذیل، روی وفاداری ایشان دارد بررسی شده است:الف) رابطه خاصی که مشتریان با فروشنده مستقیم شان برقرار می کنند.ب) رابطه کلی که مشتریان با شرکت برقرار می کنند.یافته های تحقیق نشان دهنده میزان اهمیت روابط میان فروشنده و مشتری در بالا بردن سطح ارزیابی مشتریان از شرکت عرضه کننده است.علاوه بر این، هر دو رابطه، تاثیر مستقیمی روی احتمال بروز رفتارهای وفادارانه توسط مشتریان دارد. نتیجه اینکه فروشنده کالای صنعتی می تواند نقش به سزائی در ایجاد حس وفاداری در مشتریان شرکت داشته باشد. بدین معنی که نوع رابطه میان فروشنده و مشتری، بستگی شدیدی به میزان درک مشتری از شرکت دارد و در صورت مثبت بودن این درک، به بروز رفتار وفادارانه توسط ایشان منجر خواهد شد.

کلید واژه: فروش رابطه ای، رفتارهای وفادارانه، وفاداری نگرشی، رضایت از فروشنده، اعتماد به فروشنده، احتمال انجام معامله در آینده

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.