بررسی تأثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر فروش در بازارهای بین المللی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر فروش در بازارهای بین المللی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر فروش در بازارهای بین المللی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر فروش در بازارهای بین المللی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر فروش در بازارهای بین المللی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

تحقیقات بازاریابی، مکانیزم های اولیه است که از طریق آن شرکت ها، مشتری های موجود و همچنین بالقوه خود را در مییابند. اگر شرکت ها به بازار جهانی میاندیشند، آنها باید در نظر بگیرند که بازارهای داخلی متفاوت از در بازارهای جهانی هدایت میشوند. در این تحقیق به بررسی تأثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر فروش در بازارهای بین المللی پرداخته شده است. جامعه آماری این تحقیق کلیه شرکتهای فعال در سطح استان آذربایجان شرقی میباشد که در امر صادرات فعال میباشند. نتایج حاصل از این تحقیق نشان میدهد که استراتژی و بازاریابی فروش بر عملکرد فروش، استراتژی بازاریابی بر استراتژی فروش، عوامل محیطی بر عملکرد فروش و عوامل محیطی بر استراتژی فروش و عملکرد فروش تاثیر مثبت و معنیداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.