بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر پاسخ های رفتاری مشتریان(مطالعه موردی بانک ملی شهرستان سقز)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر پاسخ های رفتاری مشتریان(مطالعه موردی بانک ملی شهرستان سقز) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر پاسخ های رفتاری مشتریان(مطالعه موردی بانک ملی شهرستان سقز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر پاسخ های رفتاری مشتریان(مطالعه موردی بانک ملی شهرستان سقز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر پاسخ های رفتاری مشتریان(مطالعه موردی بانک ملی شهرستان سقز) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه سازمان ها متوجه ی فلسفه ی مشتری محوری هستند. یکی از چالش های پیش روی آن ها مدیریت کیفیت سرویس ارائه شده است که تاثیر بسزایی بر پاسخ های رفتاری مشتریان دارد. هدف این پژوهش رسیدن به درک بهتری از ابعاد کیفیت سرویس که بر پاسخ های رفتاری و نگرشی مصرف کنندگان با ارائه ی مدلی پویا و نقش کیفیت سرویس را در صنعت بانک داری ایران بررسی می کند. بدین منظور مشتریان بانک ملی ایران به عنوان جامعه آماری انتخاب و تعداد ۲۴۰ مشتری به عنوان نمونه ی آماری انتخاب شد. داده های جمع آوری شده از طریق مدل سازی با استفاده از نرم افزار AMOS نسخه ۲۲ معادلات ساختاری و SPSS نسخه ۲۲ مورد تحلیل قرار گرفت.یافته های این پژوهش نشان داد که کیفیت خدمت تاثیر مثبتی بر رضایت مندی مشتری، سهم مشتری، وفاداری مشتری و تبلیغات دهان به دهان دارد،رضایت مندی مشتری تاثیر مثبتی بر وفاداری مشتری و تبلیغات دهان به دهان دارد اما تاثیر معناداری بر سهم مشتری ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.