بررسی آگاهی مدیران پرستاری نسبت به حقوق بیماران و ارتباط آن با مشتری مداری بخشهایپرستاری در بیمارستانهای شهر کرمان


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی آگاهی مدیران پرستاری نسبت به حقوق بیماران و ارتباط آن با مشتری مداری بخشهایپرستاری در بیمارستانهای شهر کرمان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی آگاهی مدیران پرستاری نسبت به حقوق بیماران و ارتباط آن با مشتری مداری بخشهایپرستاری در بیمارستانهای شهر کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی آگاهی مدیران پرستاری نسبت به حقوق بیماران و ارتباط آن با مشتری مداری بخشهایپرستاری در بیمارستانهای شهر کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی آگاهی مدیران پرستاری نسبت به حقوق بیماران و ارتباط آن با مشتری مداری بخشهایپرستاری در بیمارستانهای شهر کرمان :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

از آنجائیکه اکثر بیماران توانایی ارزیابی فناوریهای مورد استفاده در بیمارستانها را ندارند. آنها ارائه دهندگان مراقبتهای را مورد قضاوت قرار میدهند، پرستاران اولین کسانی هستند که رفتارشان توسط بیماران درک میشود، و رفتار آنها تاثیر تعیین کنندهای بر رضایت بیماران دارد. هدف از این مطالعه بررسی آگاهی مدیران پرستاری نسبت به حقوق بیماران و ارتباط آن با مشتری مداری بخشهای پرستاری در بیمارستانهای شهر کرمان بود. این تحقیق از نوع تحقیقات همبستگی بود. افراد نمونه شامل همه مدیران پرستاری بیمارستانهای شهر کرمان بود n=99 مطالعه از طریق طراحی پرسشنامه انجام شده است، اعتبار پرسشنامهها بر اساس اعتبار محتوا و اعتبار سازه و پایایی نیز از طریق آلفای کرومباخ و همبستگی پیرسون تعیین شد. پرسشنامه ها بوسیله مدیران تکمیل گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.