ارائه مدلی مفهومی به منظور بررسی اثرات کارمند مهاجر بر عملکرد شرکت به واسطه استراتژیبازاریابی بینالمللی، ارتباط شرکت با مشتری و کیفیت خدمات


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدلی مفهومی به منظور بررسی اثرات کارمند مهاجر بر عملکرد شرکت به واسطه استراتژیبازاریابی بینالمللی، ارتباط شرکت با مشتری و کیفیت خدمات دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدلی مفهومی به منظور بررسی اثرات کارمند مهاجر بر عملکرد شرکت به واسطه استراتژیبازاریابی بینالمللی، ارتباط شرکت با مشتری و کیفیت خدمات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدلی مفهومی به منظور بررسی اثرات کارمند مهاجر بر عملکرد شرکت به واسطه استراتژیبازاریابی بینالمللی، ارتباط شرکت با مشتری و کیفیت خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدلی مفهومی به منظور بررسی اثرات کارمند مهاجر بر عملکرد شرکت به واسطه استراتژیبازاریابی بینالمللی، ارتباط شرکت با مشتری و کیفیت خدمات :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تغییرات اخیر در ساختار اقتصاد جهانی، ماهیت رقابتهای بینالمللی را در برخی از زمینه ها تغییر داده است. پیدایش اقتصادهای نوظهور، آزادسازی در حال رشد و نوآوری در اطلاعات و ارتباطات که هزینههای مدیریت عملیات برونمرزی را کاهش داده اند، فرایند بینالمللی شدن را به اوج رساندهاند. اثرات مهاجرت، اشاره به تأثیری که وجود یک کارفرما یا کارمند مهاجر در موفقیت یک عملیات بازاریابی بینالمللی در شرایطی که شرکت، با کشور مبدأ مهاجران درگیر است، دارد. وجود دانش کارکنان مهاجر در مورد بازار کشور خود در زمینه فرهنگ، زبان، نظام حقوقی، اطلاعات بازار و عملیات کسب و کار امری آشکار است. این دانش ذاتی برای موفقیت یک شرکت قابل توجه است. از سوی دیگر، یکی از چالشهای پیشروی مدیران سازمانهای بینالمللی، تدوین درست استراتژیها و اجرای صحیح آنها میباشد. ایجاد درک صحیحی از رابطهبین استراتژیهای مورد استفاده سازمانها و عملکرد سازمانی میتواند شناختی دقیق جهت تصمیمگیری مدیران ایجاد کند. علاوه بر این، سازمانها به این نتیجه رسیدهاند که مطلوبترین و موفقترین محصولات اگر خواستهها و نیازهای مشتریان را برآورده نسازد، مورد تقاضا واقع نخواهد شد. در این خصوص اگر کیفیت خدمات را مقایسه ادراکات و انتظارات فرد به فرد مشتریان در نظر گرفته شود، به نظر میرسد که دیگر با تکیه بر استراتژیهای سنتی بازاریابی نمیتوان در ارائه و فروش محصول توفیق یافت. بنابراین توجه به نیازها و انتظارات مشتریان به منظور بقاء و سودآوری، بیشترین اولویت را در مؤسسات و سازمانهای امروزی داراست. از اینرو، مدل مفهومی ارائه شده، اثرات کارمند مهاجر، استراتژی بازاریابی بینالمللی، ارتباط شرکت با مشتری و کیفیت خدمات را بر عملکرد شرکت های بین المللی بررسی مینماید. امید است این مدل بتواند راهنمایی جهت تحقیقات آتی بوده و به عنوان الگویی به منظور تقویت عملکرد سازمانی از طریق توجه به ابعاد اثرات کارمند مهاجر و استراتژی بازاریابی بینالمللی استفاده گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.