ارائه مدل مفهومی جهت ارزیابی حفظ مشتری در شرکت های ارائه دهنده خدمات مخابراتی تلفنهمراه در ایران


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل مفهومی جهت ارزیابی حفظ مشتری در شرکت های ارائه دهنده خدمات مخابراتی تلفنهمراه در ایران دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل مفهومی جهت ارزیابی حفظ مشتری در شرکت های ارائه دهنده خدمات مخابراتی تلفنهمراه در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل مفهومی جهت ارزیابی حفظ مشتری در شرکت های ارائه دهنده خدمات مخابراتی تلفنهمراه در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل مفهومی جهت ارزیابی حفظ مشتری در شرکت های ارائه دهنده خدمات مخابراتی تلفنهمراه در ایران :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

بررسی عوامل موثر بر حفظ مشتری در مطالعه مفهوم ارتباط با مشتری برای تدوین استراتژی های کسب و کار شرکت بسیار مهم است.هدف از این تحقیق، خلق یک مدل نظری حفظ مشتری و پیاده سازی و ارزیابی آن در شرکت های ارائه دهنده خدمات مخابراتی در ایران است.جامعه آماری این تحقیق کلیه استفاده کنندگان از تلفن همراه در سطح شهر مشهد هستند و حجم نمونه مورد استفاده در این پژوهش به روش تصادفی و با توجه به فرمول تعیین حجم نمونه در جامعه نامحدود با سطح اطمینان ۹۵% تعداد ۳۸۴ نفر برآورد شده است. اطلاعات لازم با استفاده از پرسش نامه جمع آوری گردیده و با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.نتایج نشان می دهد که فرضیات تحقیق مورد تائید است و بین عوامل ارائه شده در مدل تحقیق (رضایت مشتری، کیفیت رابطه، هزینه های انتقال و حفظ مشتری) رابطه مثبت معنا داری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.