کسب و حفظ مزیت رقابتی سازمانهای یادگیرنده دردنیای جدید کنونی ازطریق مهارت فردی مدلهای ذهنی بصیرت مشترک یادگیری تیمی وتفکرسیستمی مطالعه موردی: دانشگاه پیام نورواحدقوچان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
کسب و حفظ مزیت رقابتی سازمانهای یادگیرنده دردنیای جدید کنونی ازطریق مهارت فردی مدلهای ذهنی بصیرت مشترک یادگیری تیمی وتفکرسیستمی مطالعه موردی: دانشگاه پیام نورواحدقوچان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد کسب و حفظ مزیت رقابتی سازمانهای یادگیرنده دردنیای جدید کنونی ازطریق مهارت فردی مدلهای ذهنی بصیرت مشترک یادگیری تیمی وتفکرسیستمی مطالعه موردی: دانشگاه پیام نورواحدقوچان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کسب و حفظ مزیت رقابتی سازمانهای یادگیرنده دردنیای جدید کنونی ازطریق مهارت فردی مدلهای ذهنی بصیرت مشترک یادگیری تیمی وتفکرسیستمی مطالعه موردی: دانشگاه پیام نورواحدقوچان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن کسب و حفظ مزیت رقابتی سازمانهای یادگیرنده دردنیای جدید کنونی ازطریق مهارت فردی مدلهای ذهنی بصیرت مشترک یادگیری تیمی وتفکرسیستمی مطالعه موردی: دانشگاه پیام نورواحدقوچان :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
سازمانهای یادگیرنده پدیده هایی هستند که باشروع دهه ۹۰میلادی و به دلیل تغییروتحول درمحیطهای سازمانی مطرح شدند باتوجه به پیچیده تر شدن محیط و تاثیرات عوامل گوناگون اقتصادی سیاسی اجتماعی فنی علمی و تکنولوژیک برسازمان ها باید همه موسسات و نهادها دارای اطلاعات و دانش لازم برای پاسخگویی به تغییرات محیطی باشند لذا باوجود این پیچیدگی ها رقابتی شدن سازمان ها دانش محور شدن نهادها وبطور کلی ورود به فضای نوین کسب و کارهای جهانی تنها سازمان های یادگیرنده زنده خواهند ماند دراین مقاله بااستفاده ازمدل ۵ مولفه ای یادگیری سازمانی پیترسنگه که عبارتندازمهارت فردی مدلهای ذهنی بصیرت مشترک تفکرسیستمی و یادگیری تیمی و طراحی زیرمولفه هایی برای هریک ازمولفه ها به طراحی پرسشنامه ای با روایی و پایایی بالا پرداخته شد تا میزان یادگیرندگی دانشگاه پیام نورواحدقوچان بااستفاده ازروش تحقیق میدانی و کتابخانه ای بررسی گردد پس ازنمونه گیری تصادفی ازمیان مدیران و کارشناسان دانشگاه پیام نورواحدقوچان و جمع اوری نظرات آنان و درنهایت بااستفادها زازمون های مقایسه میانگین های وابسته one-way ANOVA (paired samples T-Test درنرم افزار SPSS فرضیات پژوهش که براساس ۵ مولفه سازمان یادگیرنده مدل سنگه طراحی شده بود موردتایید قرارنگرفت و چنین نتیجه گیری شد که دانشگاه پیام نورواحدقوچان دارای ویژگیهای سازمان یادگیرنده نمی باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.