شناسایی موانع موجود درتحقیقات بازارهای محلی دراستان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی موانع موجود درتحقیقات بازارهای محلی دراستان مازندران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی موانع موجود درتحقیقات بازارهای محلی دراستان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی موانع موجود درتحقیقات بازارهای محلی دراستان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی موانع موجود درتحقیقات بازارهای محلی دراستان مازندران :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

توسعه اقتصادی درهراستانی مستلزم شناسایی قابلیت ها و مزیت های موجود دررشته فعالیت های اقتصادی آن منطقه و تدوین راهبردها و سیاستهای توسعه برای بهره برداری مناسب ازقابلیت های یاد شده می باشد و انجام یک مطالعه کاربردی دربخش بازارها حتی درسطح محلی همواره با تنگناها موانع و محدودیت های بسیاری همراه است که نشناختن آن ها دربسیایر ازموارد نتایج کاربردی مطالعه را به شدت متاثرخواهد کرد ازاین رو دراین مقاله تلاش میشود تا براساس تجارب گذشته محققن درانجام این نوع مطالعات برخی ازتنگناها موانع و محدودیت های موجود پیشروی انجام مطالعات بازار محلی موردتوجه و تحلیل قرارمیگیرد و راه حلهای ممکن درجهت رفع موانع ساختاری و اجرایی تحقیق بازار محلی پیشنهاد میشود درحال حاضر حدود ۳۰ مورد بازار محلی هفتگی درسطح روستاهای استان تشکیل میشوند که هریک ازاین بازارها بعنوان نمایشگاهی کوچک جهت معرفی تولیدات و کالاهای روستایی بشمار می ایند اشنایی با اینگونه بازارها و عملکرد آن میتواند مارا درمیزان بهره مندی روستائیان استان ازفروش کالاها همچنین میزا ن خرید ازاین بازارها اشنا نموده و این امر تحقق یابد که نقش این گونه بازارها تاچه حد میتواند و یاتوانسته است دربهبود وضعیت جامعه توسعه استان موثر باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.