نقش آموزش راهبرد های شناختی و فراشناختی در خود تنظیمی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش آموزش راهبرد های شناختی و فراشناختی در خود تنظیمی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش آموزش راهبرد های شناختی و فراشناختی در خود تنظیمی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش آموزش راهبرد های شناختی و فراشناختی در خود تنظیمی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش آموزش راهبرد های شناختی و فراشناختی در خود تنظیمی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
این تحقیق با هدف نقش آموزش مبتنی بر راهبرد های شناختی وفراشناختی در خودتنظیمی وانگیزش تحصیلی دانش آموزان مدارس دحترانه هوشمند شهر کرمانشاه به انجام رسید. روش تحقیق به صورت نیمه آزمایشی با گروه آزمایش و کنترل و به صورت پیش آزمون و پس آزمون بود. تعداد ۵۹ دانش آموز دختر به صورت تصادفی به دو گروه تقسیم و هر دو گروه به طور همزمان پرسشنامه انگیزش تحصیلی والرند ۱ و همکاران ۱۹۹۲ و راهبرد هایانگیزشی MALQ که توسط پینتریچ، اسمیت ۲ ، گارسیا ۳ و مک کیجی ۴ ۱۹۹۱ را تکمیل نمودند. نتایج از طریق نرم افزار spss 18 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان تاثیر آموزش بر زیر شاخص های انگیزش تحصیلی غیر از شاخص بی انگیزشی معنا دار بود. نتایج تحقیق بیانگر این است که راهبردهای یادگیری قابل آموزش و یاد گیری اند و آموزش این راهبردهادر ارتقا انگیزش تحصیلی وخود تنظیمی تاثیرگذار است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.