بهبود مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر داده کاوی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بهبود مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر داده کاوی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بهبود مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر داده کاوی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهبود مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر داده کاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بهبود مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر داده کاوی :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
داده کاوی وسیله ای برای کشف داده ها از منابع اطلاعاتی محسوب می گردد و به بررسی نمونه های مختلف و متشابه در پایگاه داده ها می پردازد . هر نمونه با چندین ویژگی مشخص شده است به طوری که انواع مختلفی از مقادیر برای هر ویژگی وجود دارد ، که می توان با تحلیلی صحیح بر روی نمونه ها به دانش مفید و جدیدی دست یافت در سناریوی رقابتی در دنیای تجاری امروزه استراتیژی ابقاء مشتری در مدیریت روابط مشتریCRM یک مسئله ای است که روزبه روز به اهمیت آن افزوده می شود . روش های داده کاوی نقش حیاتی درCRMبهتر با زی می کنند این مقاله موضوعاتی همچون ابقاءمشتری، خدمات مشتری ، ارزیابی خطر و برخی از ابزارهای داده کاوی را به صورت گسترده ای درCRM استفاده می شود را مورد بررسی قرار می دهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.