مدارس هوشمند رویکردی نو در قلمرو آموزش و پرورش در عصر جهانی شدن


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدارس هوشمند رویکردی نو در قلمرو آموزش و پرورش در عصر جهانی شدن دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدارس هوشمند رویکردی نو در قلمرو آموزش و پرورش در عصر جهانی شدن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدارس هوشمند رویکردی نو در قلمرو آموزش و پرورش در عصر جهانی شدن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدارس هوشمند رویکردی نو در قلمرو آموزش و پرورش در عصر جهانی شدن :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

جهانی شدن و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات بر ابعاد مختلف و عرصه های گوناگون زندگی، از جمله در آموزش تحولات زیادی را به همراه داشته است که یکی از نتایج آن تغییر مدارس از شکل سنتی و حرکت به سمت شکل گیری مدارس هوشمند، در راستای اهداف نظام تعلیم و تربیت که آموزش مادام العمر در عصر حاضر است، به وجود آمده است . اینگونه مدارس با استفاده از یادگیری الکترونیکی، به صورت حضوری و با حفظ فضای فیزیکی مدرسه، معلمان و دانش آموزان و همچنین با برخورداری از نظام آموزشی هوشمند، با رویکردی تلفیقی و جامع نسبت به ارائه خدمات آموزشی و پرورشی به صورت سیستماتیک در فرایند یاددهی و یادگیری طراحی شده و دارای هدف آماده سازی دانش آموزان به منظور زیستن در عصر دانایی است . روش پژوهشی مورد استفاده در مقاله توصیفی – تحلیلی است بر همین اساس هدف این مقاله، پاسخگویی به سوالاتی از قبیل این که علل تاسیس مدارس هوشمند چه هستند؟ ویژگی آن ها و موانع موجود در راه استقرار و توسعه این گونه مدارس چیست؟ و ارائه راه کارهایی به منظور نهادینه کردن و استفاده هر چه بهتر از این مدارس در نظام آموزشی است . نتایج به دست آمده در این پژوهش نشان میدهد، ایجاد چنین مدارسی براین اصل استوار است که برای تقویت و غنی کردن یادگیری باید دو محیط یادگیری مجازی و فیزیکی را با هم ادغام گردند و تنها تجهیز مدارس به فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد نظر عصر حاضر نیست و انتظارات این عصر مبتنی بر دانش و اطلاعات برای بار آوردن افکاری منتقد و خلاق را برآورده نمیسازد . بر اساس یافته های این تحقیق علاوه بر زیر ساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات، منابع انسانی، فرهنگ سازمانی، برنامه درسی و طراحی آموزشی در ایجاد مدارس هوشمند نقش بسزایی دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.