بررسی تأثیر فناوری هوشمند کلاسهای مجهز به تخته هوشمند بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر فناوری هوشمند کلاسهای مجهز به تخته هوشمند بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر فناوری هوشمند کلاسهای مجهز به تخته هوشمند بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر فناوری هوشمند کلاسهای مجهز به تخته هوشمند بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر فناوری هوشمند کلاسهای مجهز به تخته هوشمند بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

مدرسه هوشمند با فراهم نمودن محیطی پویا و جذاب زمینه شکوفایی استعدادهای دانشآموزان را فراهم نموده و انگیزه آنان را برای انجام بهتر فعالیتهای درسی افزایش میدهد. هدف پژوهش حاضر، مطالعه تأثیر فناوری هوشمند )تخته هوشمند بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر دبیرستان نمونه شهرستان گنبدکاووس است. روش تحقیق، شبه آزمایشی با گروه گواه است. جامعه، ۲۳۲ نفر از دانشآموزان دبیرستان پسرانه نمونه شهرستان گنبدکاووس و حجمنمونه، ۰۲ نفر دو کلاس پایه اول بر اساس نمونهگیری تصادفی خوشهای انتخاب شدند. جهت سنجش پیشرفت تحصیلی از معدلکارنامه نیمسال اول و دوم دانشآموزان و جهت سنجش انگیزش، از پرسشنامه ۳۳ گویه ای انگیزش تحصیلی Harter که روایی و پایایی آن در ایران توسط بحرانی اندازهگیری شده ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه۰/۷۷ مقیاس انگیزش درونی۰/۷۵ ومقیاس انگیزش بیرونی ۰/۶۷ برآورد شده است. دادهها با استفاده از آمار توصیفی و استنباطی، روش تحلیل کوواریانس یکطرفه و ضریب رگرسیون خطی، با نرمافزار SPSS نسخه ۲۳ ، تحلیل شدند نتایج نشان داد انگیزش تحصیلی گروه آزمایش که از تخته هوشمند استفاده نمودند نسبت به گروه گواه۹/۳۲ واحد افزایش و پیشرفت تحصیلی گروه آزمایش۱/۰۱۹ نسبت به گروه گواه افزایش داشت. با توجه به معادله ضریب رگرسیون، ضریب تعیین تعدیلشده نشان میدهد متغیرهای تخته هوشمند و انگیزش۰/۱۸ از واریانس پیشرفت تحصیلی را تبیین میکند نتیجهگیری: بین پیشرفت تحصیلی و فناوری پیشرفته P-0/21 و بین انگیزش تحصیلی و استفاده از فناوری پیشرفته P=0/30

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.