شناسایی و الویت بندی عوامل موثر ارزیابی فناوری در بنگاه های کوچک و متوسط با رویکرد فازی (مدیریت)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و الویت بندی عوامل موثر ارزیابی فناوری در بنگاه های کوچک و متوسط با رویکرد فازی (مدیریت) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و الویت بندی عوامل موثر ارزیابی فناوری در بنگاه های کوچک و متوسط با رویکرد فازی (مدیریت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و الویت بندی عوامل موثر ارزیابی فناوری در بنگاه های کوچک و متوسط با رویکرد فازی (مدیریت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و الویت بندی عوامل موثر ارزیابی فناوری در بنگاه های کوچک و متوسط با رویکرد فازی (مدیریت) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه ارزیابی تکنولوژی به یک مفهوم عمومی بین قانونگذاران، سیاستمداران، مدیران و… تبدیل شده است. مفهوم نوینارزیابی تکنولوژی نه تنها حداقل کردن اثرات منفی تکنولوژی را در بر می گیرد بلکه به معنای حداکثر کردن اثراتمثبت نیز می باشد. ارزیابی تکنولوژی فعالیتی است که در تمام طول عمر موسسه ادامه می یابد و برای توسعه تکنولوژیهیچ چیز مهمتر از اجزای ارزیابی نیست. از این رو هدف، در این تحقیق در ابتدا شناسایی عوامل موثر ارزیابی فناوری دربنگاه های کوچک و متوسط با تکیه بر روش شناسی کپ تک می باشد و سپس اولویت بندی و وزن دهی این معیارها بااستفاده از تکنیک سلسله مراتبی فازی می باشد.جامعه آماری نیزاز میان مدیران و معاونان و کارشناسان تعدادی از شرکت های واقع در شهرک صنعتی شماره ۲بندرعباس انتخاب گردید. سپس به سوالات تحقیق پاسخ داده شد و در نهایت پیشنهاداتی جهت تحقیقات آتی ارائه گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.