تاثیر ویژگیهای روانشناختی بر نگرش و قصد خرید نسبت به برند لوکس


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ویژگیهای روانشناختی بر نگرش و قصد خرید نسبت به برند لوکس دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ویژگیهای روانشناختی بر نگرش و قصد خرید نسبت به برند لوکس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ویژگیهای روانشناختی بر نگرش و قصد خرید نسبت به برند لوکس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ویژگیهای روانشناختی بر نگرش و قصد خرید نسبت به برند لوکس :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

با توجه به افزایش برند لوکس، این تحقیق جهت بررسی تاثیر ویژگیهای روانشناختی بر نگرش و قصد خرید مصرف کنندگان برندهای خودروهای لوکس انجام شده است. روش این تحقیق بهصورت پیمایشی است و هدف آن توصیفی است. جامعه آماری این پژوهش، صاحبان خودروهای لوکس در شهر اصفهان میباشند،, و از آنجایی که این جامعه نامحدود است، بر طبق فرمول کوکران، حجم نمونه برای انجام این پژوهش ۱۵۰ نفر برآورد شده است. نمونهگیری این پژوهش به روش تصادفی ساده (در دسترس) است. به منظور آزمون فرضیات نیز از تکنیکهای آمار توصیفی و تحلیل مسیر استفاده شده است. نتایج نشان داده است تناسب برند و رهبری برند بر نگرش وقصد خرید مصرفکنندگان برند لوکس تاثیر مثبت و معنادار دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.