بررسی رابطه بین نحوه پاسخگویی از ابعاد کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان در بانک تجارت استان بوشهر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین نحوه پاسخگویی از ابعاد کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان در بانک تجارت استان بوشهر دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین نحوه پاسخگویی از ابعاد کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان در بانک تجارت استان بوشهر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین نحوه پاسخگویی از ابعاد کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان در بانک تجارت استان بوشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین نحوه پاسخگویی از ابعاد کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان در بانک تجارت استان بوشهر :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه بین نحوه پاسخگویی )از ابعاد کیفیت خدمات( و رضایتمندی مشتریان در بانک تجارت استان بوشهر می باشد . روش پژوهش، توصیفی/ پیمایشی واز نوع کاربردی میباشد. نمونه آماری شامل ۳۰۲ نفر از مشتریان بانک تجارت استان بوشهر میباشد. در این پژوهش از آزمون فریدمن و روشهای آماری از قبیل تحلیل واریانس و ضریب همبستگی با استفاده از نرم افزار SPSS v20 استفاده شده است ونتایج تحقیق نشان داد ، نتایج نشان داد که میانگین مشاهده شده جامعه ۲.۹۸۵۰ کمتر از حد متوسط است که نشانگر از نامطلوب وپائین بودن کیفیت ارائه خدمات از دیدگاه مشتریان است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.