بررسی رابطه میان بازاریابی ویروسی و وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی شهر اردبیل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه میان بازاریابی ویروسی و وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی شهر اردبیل دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه میان بازاریابی ویروسی و وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی شهر اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه میان بازاریابی ویروسی و وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی شهر اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه میان بازاریابی ویروسی و وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی شهر اردبیل :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

این پژوهشی با هدف بررسی رابطه بین بازاریابی ویروسی و وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی شهر اردبیل صورت گرفته است. نوع پژوهشی توصیفی است و داده های مورد نظر از طریق پرسشنامه (نمونه گیری از جامعه) جمع آوری شده اند. جامعه آماری در این پژوهش کلیه مشتریان باشگاه های ورزشی شهر اردبیل در سال ۱۳۹۵ می باشد. برای تجزیه و تحلیل تحقیق از نرم افزار SPSS استفاده شده است.از مهمترین نتایج بدست آمده در این پژوهش، می توان به این موضوع که بازاریابی ویروسی با وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی اردبیل دارای رابطه مستقیم و مثبت است، اشاره کرد. همچنین بازاریابیویروسی با تقویت عواملی که سبب رضایت و وفاداری مشتریان می شود می تواند مشتریان را برای تبلیغات تشویق و بازده مالی بیشتری را برای شرکت به ارمغان آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.