بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین با توانمندسازی کارکنان با توجه به نقش میانجی گری هوش سازمانی و یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین با توانمندسازی کارکنان با توجه به نقش میانجی گری هوش سازمانی و یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین با توانمندسازی کارکنان با توجه به نقش میانجی گری هوش سازمانی و یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین با توانمندسازی کارکنان با توجه به نقش میانجی گری هوش سازمانی و یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین با توانمندسازی کارکنان با توجه به نقش میانجی گری هوش سازمانی و یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین با توانمندسازی کارکنان با توجه به نقش میانجی گری هوش سازمانی و یادگیری سازمانی در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی می باشد . تحقیق حاضر بااستفاده از روش همبستگی انجام شد. جامعه آماری آن کلیه کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی بودند به تعداد ۵۵۰ نفر که با بهره گیری از جدول کرجسی و مورگان، ۲۲۶ نفر به عنوان حجم نمونه تعیین گردید و روش نمونه گیری، تصادفی ساده بوده است. داده های تحقیق با روش کتابخانه ای و میدانی گردآوری شده و ابزار مورد استفادههوش سازمانی ،« اسپریتزر » توانمندسازی روانشناختی ،« بس و آولیو » پرسشنامه استاندارد سبک رهبری تحول آفرین بوده است. پایایی پرسشنامه ها با استفاده از روش آلفای کرونباخ محاسبه و تایید شد . « نیفه » و یادگیری سازمانی « آلبرخت »همچنین روایی پرسشنامه ها هم با روش روایی محتوایی مورد تأیید قرار گرفته اند . همچنین تجزیه و تحلیل اطلاعات بااستفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری و به کمک نرم افزار لیزرل انجام پذیرفت که نتایج تحقیق حاکی از رابطه مثبت ومعنادار بین متغیرهای تحقیق است و هوش سازمانی و یادگیری سازمانی نقش میانجی را در رابطه میان سبک رهبری تحول آفرین و توانمندسازی کارکنان ایفا می کنند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.