بهینه سازی وجوه کیفی حرکتی ترمینال مسافربری دریایی بر اساس شبیه سازی حرکت جمعیت


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهینه سازی وجوه کیفی حرکتی ترمینال مسافربری دریایی بر اساس شبیه سازی حرکت جمعیت دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهینه سازی وجوه کیفی حرکتی ترمینال مسافربری دریایی بر اساس شبیه سازی حرکت جمعیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینه سازی وجوه کیفی حرکتی ترمینال مسافربری دریایی بر اساس شبیه سازی حرکت جمعیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهینه سازی وجوه کیفی حرکتی ترمینال مسافربری دریایی بر اساس شبیه سازی حرکت جمعیت :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه سعی بر طراحی مکان های بزرگ مقیاس و عمومی شهری، همچون ترمینال های مسافربری، مراکز خرید و بیمارستان ها، با رویکرد انسان محوری، هدف بسیاری از معماران قرار گرفته است. سهولت هرچه بیشتر حرکت انسان ها در این گونه مجموعه ها از لحاظ صرفه جویی در وقت، هزینه و همچنین سلامت جمعیت، بسیار حائز اهمیت است. ترمینال های مسافربری یکی از مهم ترین انواع این گونه بناها می باشند که طراحی آن ها تا حد زیادی متاثر از حرکت جمعیت بین فضاهای تعریف شده می باشد. هدف از این مطالعه بهینه سازی طراحی یک ترمینال مسافربری دریایی بر مبنای شبیه سازی سیرکولاسیون جمعیت حاضر در آن از نظرکیفیت عملکردی می باشد. در واقع در این پژوهش سعی بر این است تا نشان دهیم که برای دستیابی به یک طراحی کارآمد یکی از بهترین پاسخ ها، طراحی در حین شبیه سازی لحظه به لحظه حرکت افراد در آن مجموعه است. در این پژوهش روش نوینی ازطراحی با استفاده از شبیه سازی رفتار جمعیت حاضر در یک ترمینال مسافربری دریایی پیشنهاد شده است. در این روش در ابتداگرافی از برنامه فیزیکی یک ترمینال مسافربری دریایی تهیه شده، سپس فرم ساده ای از آن تولید گردیده و شبیه سازی جمعیتحرکت مسافرین با استفاده از نرم افزار شبیه سازی پدسترین داینامیکز انجام پذیرفته است. سپس با استفاده از تحلیل های آماری بدست آمده از نرم افزار و همچنین تحلیل های بصری طراح از نقشه های تحلیلی حرکت جمعیت در فضای مذکور، حجم اولیه مرتبطبا گراف برنامه فیزیکی در راستای خطوط حرکت انسان ها ویرایش یافته و در نهایت مقایسه ای میان هر دو حالت از لحاظ ترافیک جمعیتی ، زمان طی شده و مسافت صورت پذیرفته که طبق آنالیزهای آماری و استدلال های ریاضی تکمیلی، کاهش ترافیک جمعیتی تا ده درصد در حجم ویرایش یافته مشاهده شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.