سیری در مفاهیم بازاریابی اجتماعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
سیری در مفاهیم بازاریابی اجتماعی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد سیری در مفاهیم بازاریابی اجتماعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سیری در مفاهیم بازاریابی اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن سیری در مفاهیم بازاریابی اجتماعی :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
در این مقاله محققین بازاریابی را در ابعاد تجاری و اجتماعی تعریف و بررسی نموده و با توجه به اینکه بازاریابی اجتماعی به پیشبرد اهداف اجتماعی و رفاهی و ارتقاء میزان رفاه مشتری و جامعه توجه دارد ، محققین معتقدند برای تحقق و پیشبرد مقاصد و نیات اجتمهاعی لازم اسهت، فنون، روش ها و حقایق عینی بسیاری را مورد توجه قرار دهیم . سپس محققیق به صورت گذرا تفاوت آنها را مطهر و معتقدند دولت ها ، جریان های سیاسی ، فعالان بهداشتی و اجتماعی باید بتوانند دیدگاه ها و اولویت های رفتاری جامعه ی مورد نظر خود را بر اساس الگوی بازاریابی اجتماعی تدوین کنند . بر این اساس محققیق با توجه به غیر موثر بودن نحوه تبلیغات سنتی در ایران جهت بهبود حرکتهای اجتماعی و سیاسی و تجاریپیشنهاداتی را درخصوص استفاده از بازاریابی اجتماعی ارائه مینمایند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.