سیری در مفاهیم بازاریابی اجتماعی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سیری در مفاهیم بازاریابی اجتماعی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سیری در مفاهیم بازاریابی اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سیری در مفاهیم بازاریابی اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سیری در مفاهیم بازاریابی اجتماعی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در این مقاله محققین بازاریابی را در ابعاد تجاری و اجتماعی تعریف و بررسی نموده و با توجه به اینکه بازاریابی اجتماعی به پیشبرد اهداف اجتماعی و رفاهی و ارتقاء میزان رفاه مشتری و جامعه توجه دارد ، محققین معتقدند برای تحقق و پیشبرد مقاصد و نیات اجتمهاعی لازم اسهت، فنون، روش ها و حقایق عینی بسیاری را مورد توجه قرار دهیم . سپس محققیق به صورت گذرا تفاوت آنها را مطهر و معتقدند دولت ها ، جریان های سیاسی ، فعالان بهداشتی و اجتماعی باید بتوانند دیدگاه ها و اولویت های رفتاری جامعه ی مورد نظر خود را بر اساس الگوی بازاریابی اجتماعی تدوین کنند . بر این اساس محققیق با توجه به غیر موثر بودن نحوه تبلیغات سنتی در ایران جهت بهبود حرکتهای اجتماعی و سیاسی و تجاریپیشنهاداتی را درخصوص استفاده از بازاریابی اجتماعی ارائه مینمایند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.