بررسی رضایتمىدی مشتریان از خدمات پیش خوان های شهر نت بانک شهر


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رضایتمىدی مشتریان از خدمات پیش خوان های شهر نت بانک شهر دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رضایتمىدی مشتریان از خدمات پیش خوان های شهر نت بانک شهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رضایتمىدی مشتریان از خدمات پیش خوان های شهر نت بانک شهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رضایتمىدی مشتریان از خدمات پیش خوان های شهر نت بانک شهر :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در عصر حاضر با توجه به گرایش استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی بهدلیل ویژگی های منحصر به فرد آن و حضور بانک، جهت نقل و انتقال منابع مالی بانکداری الکترونیک به عنوان بخش تفکیک ناپذیر تجارت الکترونیک که نقش اساسی در اجرای آن داشته است معرفی می شود از طرفی دیگر تحقیقات انجام شده نشان می دهد . که رضایت مشتری بر روی حفظ مشتیراین و در نیتجه بر سودآوری و موفقیت سازمانها به ویژه بانکها در عرصه رقابت بسیار تاثیرگذار است با توجه به اهمیت مبحث کیفیت خدمات به ویژه خدمات بانکی و همچنین رویکرد مشتری گرایی و مشتری محوری که در سالهای اخیر در بحث بازاریابی عنوان شدهاست نیاز است که در این خصوص راهکارهایی اجرایی اتخاذ گردد مقاله حاضر حاصل تحقیقی میدانی است که هدف از آن سنجش کیفیت خدمات ارائه شده توسط پیش خوانهای شهر نت بانک شهر وارتباط آن با رضایتمندی مشتریان بوده است که نمونه آماری محاسبه شده برای پژوهش حاضر ۶۸ نفر می باشند نتایج ای تحقیق با استفاده از روش همبستیگی پیرسون نشان می دهد که فرضیه های تحقیق مورد تایید قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.