بررسی رابطه حق انتخاب پزشک برای بیماران و رضایت آنها دربیمارستان از منظر بازاریابی سلامت


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه حق انتخاب پزشک برای بیماران و رضایت آنها دربیمارستان از منظر بازاریابی سلامت دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه حق انتخاب پزشک برای بیماران و رضایت آنها دربیمارستان از منظر بازاریابی سلامت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه حق انتخاب پزشک برای بیماران و رضایت آنها دربیمارستان از منظر بازاریابی سلامت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه حق انتخاب پزشک برای بیماران و رضایت آنها دربیمارستان از منظر بازاریابی سلامت :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

مقدمه:در دنیای در حال تغییر بهداشت و درمان ، بازاریابی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و درطول ۲۰ سال گذشته به یک وظیفه در سازمانهای بهداشنی درمانی تبدیل شده است. از طرف دیگر رضایت بیمار و وجود حق انتخاب از اهداف بازاریابی بوده و رضایت مشتری نیز به عنوان یک موضوع کلیدی در تعاریف بازاریابی مطرح است .این پژوهش با هدف بررسی رابطه حق انتخاب پزشک برای بیمار و رضایت آنها در بیمارستان در فاصله زمانی ۱۳۷۴ تا ۱۳۹۴ انجام شد.مواد و روشها: این مطالعه یک مطالعه مروری بود که با استفاده از روش کتابخانه ای و بانکهای اطلاعاتی Proquest , Science Direct , Magiran ,Emerald Spiringer ,Elsivier ,Medline و با استفاده از کلید واژه های patient”s right to patient”s right to و معادل های فارسی آنها انجام گرفت.حاصل این جستجوها بر اساس هدف مطالعه به صورت مرحله به مرحله به ترتیب با مطالعه :عنوان ،چکیده و مقاله کامل پالایش شد.نتایج:نتایج نشان داد که داشتن حق انتخاب پزشک برای بیماران صرفه نظر از سایر حقوق آنان در شرایطی که پزشکان معالج متعددی در بیمارستان شاغل هستند ،ضروری است چرا که این مهم منجر به رضایت مندی بیمار شده و بیانگر رفتارهایی است که بیمار در زمینه به کارگیری تدابیر درمانی تجویز شده و همکاری مداوم با پزشک معالج خود انجام خواهد داد.نتیجه گیری: در بررسی پژوهش های انجام شده مشاهده شد رابطه رضایت بیمار با متغییرهایی مانند کیفیت خدمات ارائه شده ،نتیجه درمان،اخلاق و رفتار پزشک ومقولاتی از این قبیل سنجششده است ودر زمینه بازاریابی سلامت در ایران بخصوص رابطه حق انتخاب پزشک برای بیمار و رضایت آنها جای خالی زیادی وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.