بررسی تاثیر مشارکت مشتری بر عملکرد توسعه محصول جدید


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مشارکت مشتری بر عملکرد توسعه محصول جدید دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مشارکت مشتری بر عملکرد توسعه محصول جدید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مشارکت مشتری بر عملکرد توسعه محصول جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مشارکت مشتری بر عملکرد توسعه محصول جدید :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

مشارکت مشتری عامل حیاتی در فرایند توسعه محصول جدید است. با این حال شواهد تجربی کمی درباره این که چگونه مشارکت مشتری بر کارایی توسعه محصول جدید تاثیر می گذارد، وجود دارد. این پژوهش تلاش می کند چارچوبی به منظور تفسیر این که چگونه مشارکت مشتری به عنوان یک منبع اطلاعاتی و مشارکت مشتری به عنوان یک توسعه دهندهبر بهره وری، اثربخشی و نوآوری محصول تاثیر می گذارد، ارائه دهد. این مطالعه از شرکتهای فعال در صنعت لوازم خانگی برقی با استفاده از معادلات ساختاری تحلیل شده است. نتایج پیش بینی می کند که تاثیرات مشارکت مشتری به عنوان یک منبع اطلاعاتی و مشارکت مشتری به عنوان یک توسعه دهنده ی شرکتی بر بهره وری توسعه محصول جدید به وسیله یروابط بین سازمانی به عنوان متغیر میانجی تحت تاثیر قرار می گیرد. به منظور ارتقای بهره وری و اثربخشی، پیشنهاد می گردد شرکت ها روابط بین سازمانی ایجاد کنند با مشتریانی که دانششان را به اشتراک می گذارند، همکاری کرده و مشکلات را حل نمایند. با این حال شرکت ها باید آگاه باشند که ممکن است روابط همکاری بسته مانعی برای نوآوری محصول گردد.این پژوهش نشان می دهد که دستاوردهای مشارکت مشتری ممکن است اجتناب ناپذیر در نظر گرفته شود. ما تایید کردیم که در شناسایی پیوند میان مشارکت مشتری و کارایی توسعه محصول جدید نقش میانجی روابط بین سازمانی باید در نظر گرفته شود. علاوه بر این، نتایج نشان داد که استقرار روابط نزدیک مشتری– عرضه کننده در فرایند توسعه محصول جدیدفاکتور کلیدی برای موفقیت در بهره وری و اثربخشی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.