بررسی استفاده از رسانههای اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی در عملکرد فروش


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی استفاده از رسانههای اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی در عملکرد فروش دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی استفاده از رسانههای اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی در عملکرد فروش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی استفاده از رسانههای اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی در عملکرد فروش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی استفاده از رسانههای اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی در عملکرد فروش :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه به دلیل پیشرفتهای فناوری، کسب و کارها دگرگون شده و به سمت الکترونیکی شدن پیش میرود. تجارت الکترونیکی و کسب و کار الکترونیکی یکی از مشهودترین تمایلات در اقتصاد دیجیتالی است. در بازار اینترنتی نسبت به بازار سنتی این چالش وجود دارد که سازمان تجاری با رقبای بیشتری مواجه است و وفاداری مشتریان کمتر است. لذا در تجارت الکترونیکی، جذب، کسب اعتماد، رضایت و حفظ مشتریان برای سازمان تجاری مسألهای مهم و دشوار است. در این پژوهش که به صورت مروری و کتابخانهای انجام شده است بهبررسی استفاده از رسانههای اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی در عملکرد فروش پرداخته میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.