بررسی سیتم روسازی بهینه در طرح اتصال راه آهن بندرانزلی به شبکه ریلی سراسری ایران


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی سیتم روسازی بهینه در طرح اتصال راه آهن بندرانزلی به شبکه ریلی سراسری ایران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی سیتم روسازی بهینه در طرح اتصال راه آهن بندرانزلی به شبکه ریلی سراسری ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سیتم روسازی بهینه در طرح اتصال راه آهن بندرانزلی به شبکه ریلی سراسری ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی سیتم روسازی بهینه در طرح اتصال راه آهن بندرانزلی به شبکه ریلی سراسری ایران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

طرح اتصال بندرانزلی به شبکه راه آهن با هدف اتصال این بندر به عنوان یکی از مراکز عمده باری بویژه وارات کالا، در منطقه پیشنهاد شده است و به جهت سهولت ارتباط ترابری ترانزیتی کریدور شمال جنوب که بخش وسیعی از کشورهایی اسیایی و اروپایی را در بر خواهد گرفت وبا ارائه حمل و نقل ترکیبی در این کریدور به لحاظ کاهش هزینه ها و زمان مسیر بار نسبت به شکل کنونی دارای امتیارات ویژه ای می باشد یک یا زمراحل مهم احداث راه آهن تعیین سیستم روسازی می باشد در این مقاله با توجه به وضعیت موجود و شرایط ژئوتکنیکی مسیر و با در نظر گرفتن مسائل اقتصادی به تعیین سیستم روسازی راه پرداخته شدهاست که نهایتا سیستم روسازی ریل مدفون دال درجا و ریل قاشقی بدون پایبند از جهت فنی و اقتصاادی مناسبترین گزینه برای راه آهن داخلی بندرانزلی تعیین گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.