ارزیابی یادگیری سازمان یدر مدیریت شهری (نمونه موردی شهرداری قروه)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی یادگیری سازمان یدر مدیریت شهری (نمونه موردی شهرداری قروه) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی یادگیری سازمان یدر مدیریت شهری (نمونه موردی شهرداری قروه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی یادگیری سازمان یدر مدیریت شهری (نمونه موردی شهرداری قروه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی یادگیری سازمان یدر مدیریت شهری (نمونه موردی شهرداری قروه) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

واژه یادگیری سازمانی برای اولین بار توسط سایرت و مارچ در مطالعه اولیه شان روی جنبه های رفتار تصمیم گیری سازمانی در سال ۱۹۶۳ به کار رفته است دیوس ۲۰۰۳، یادگیری سازمانی به عنوانی راهی تعریف شدهاست که طی آن سازمانها به تولید تکمیل و سازماندهی دانش پرداخته، فعالیتهای خود را براساس ان عادی می سازند و ان را به درون فرهنگ خود وارد می کنند مهرا و داوان ۲۰۰۳ با عنایت به این که شهرداری ها بهعنوان یک سازمان با سطوح مختلف یادگیری سازمان سر و کار دارند از این رو عمده ترین مسائلی که این مقاله در پی روشن سازی ان است عبارتند از: از این که میان یادگیری سازمانی در بین کارکنان شهرداری قروه چقدر است؟ آیا بین سن و میزان یادگیری سازمانی آنها رابطه ای وجود دارد؟ آیا یادگیری سازمانی کارکنانی با توجه به سطح تحصیلات آنها تفاوت دارد؟ به منظور پاسخگویی به این سوالها از بین کلیه کارکنان شهرداری شهر قروه در سال ۱۳۹۳ که تعداد آنان ۱۱۰ نفر است براساس جدول کرجسی و مورگان ۱۹۷۰ نمونه ای به حجم ۸۶ نفر به روش نمونه گیری تصادفی ساده تعیین شد و اطلاعت لازم از طریق پرسشنامه یادگیری سازمانی جمع آوری گردید. این پرسشنامه یادگیری سازمانی را در چهار بعد ۱) اکتسابی / خلق اطلاعات ۲) تعبیر و تفسیر/ انتقالات اطلاعات ۳) به کاریگری اطلاعات / ایجاد دانش و ۴) نهادینه کردن دانش مورد سنجش قرار می دهد تجزیه و تحلیل داده های گردآوری شده نشان میانگین یادگیری سازمان گروه نمونه ۵۳/۰۵ و انحراف معیار آن ۶/۱۳ است. بین مولفه های یادیگری سازمانی همبستگی مستقیم معنی داری مشاهده می شود اما رابطه سن و یادگیری سازمانی و مولفه های ان معنی داری نبود همچنین مولفه های یادگیری سازمانی کارکنا با سطوح تحصیلی مختلف تفاوت معنی داری نداشت. لیکن در مجموع یادگیری سازمانی کارکنان با توجه به سطوح تحصیلی آنها تفاوت معنی داری داشت در ضمن نتایج ناشن داد بین مولفه های یادگیری سازمانی تفاوت معنی داری مشاهده می شود به گونه ای که میانگین مولفه ای یادگیری سازمانی به ترتیب اولیت شامل تعبیر و تفسیر / انتقال اطلاعات اکتساب/ خلق اطلاعات نهادینه کردن دانش، به کارگیری اطلاعات/ ایجاد دانش است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.