تحلیل عوامل تاثیر گذار بر صادرات محصولات صنایع کوچک و متوسطاستان مرکزی ایران


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل عوامل تاثیر گذار بر صادرات محصولات صنایع کوچک و متوسطاستان مرکزی ایران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل عوامل تاثیر گذار بر صادرات محصولات صنایع کوچک و متوسطاستان مرکزی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل عوامل تاثیر گذار بر صادرات محصولات صنایع کوچک و متوسطاستان مرکزی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل عوامل تاثیر گذار بر صادرات محصولات صنایع کوچک و متوسطاستان مرکزی ایران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

سازمان ها برای رشد و پایداری خود به شدت به دنبال حفظ و ایجاد بازار برای محصولات خود هستند، یکی از مهمترین استراتژی های توسعه بازار تکیه بر افزایش میزان صادرات محصولات تولیدی خواهد بود، در این میان توسعه صادرات صنایع کوچک و متوسط نقشبسزایی در توسعه توان رقابتی کشور و افزایش اشتغال در این بخش خواهد داشت، در این پژوهش به منظور به منظور تحلیل عوامل تاثیرگذار بر صادرات محصولات تولیدی صنایع کوچک و متوسط ابتدا عوامل اثر گذار بر توسعه صادرات شناسایی و سپس با استفاده از مدلساختار تفسیری به سطح بندی این عوامل و دسته بندی آنها پرداخته شده است. بر اساس مرور مطالعاتی صورت گرفته عوامل موثر برصادرات صنایع کوچک و متوسط شامل: موانع سیاسی، بازاریابی، حمل و نقل، قابلیت کم در تولید، برنامه ریزی، تکنولوژی ، سرمایهگذاری خارجی، اطلاعات ناکافی از بازار، کیفیت واستاندارد، هزینه انرژی، فاکتورهای اقتصادی، مهارت مدیران، مواد اولیه، هزینه تولیدناکارآمد، قوانین و مقررات، مشخص گردید و ارتباط میان این عوامل بر اساس مدل الگوی ساختار تفسیری بدست آمد، نتایج نشان دادنیروی پیش برندگی و وابستگی عوامل از نسبت غیر مستقیم برخوردارند. لذا برای افزایش میزان صادرات ضروری است به عوامل سطوح اول تا چهارم مدل ساختار تفسیری شامل بازاریابی، اطلاعات از بازار صادراتی، هزینه تولید ناکارآمد، فساد اقتصادی، کیفیت و استانداردمحصولات تولیدی تمرکز نمود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.