بررسی تاثیر دوره آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات درمهارتهای شغلی دبیران آموزش دیده مقطع متوسطه شهرستان کرمانشاه سال تحصیلی ۸۶ – ۸۵
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر دوره آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات درمهارتهای شغلی دبیران آموزش دیده مقطع متوسطه شهرستان کرمانشاه سال تحصیلی ۸۶ – ۸۵ دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر دوره آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات درمهارتهای شغلی دبیران آموزش دیده مقطع متوسطه شهرستان کرمانشاه سال تحصیلی ۸۶ – ۸۵ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر دوره آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات درمهارتهای شغلی دبیران آموزش دیده مقطع متوسطه شهرستان کرمانشاه سال تحصیلی ۸۶ – ۸۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر دوره آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات درمهارتهای شغلی دبیران آموزش دیده مقطع متوسطه شهرستان کرمانشاه سال تحصیلی ۸۶ – ۸۵ :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر تاثیر دوره آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات در مهارتهای شغلی دبیران آمورش دیده مقطع متوسطه شهرستان کرمانشاه را بررسی می کند. با توجه به اهمیت توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش ، آموزش معلمان در این زمینه در اولویت می باشد. و این سازمان اقدام به برگزاری دوره های آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات برای معلمان نموده است . محقق سوالاتی به منظور چگونگی برگزاری این دوره ها، طراحی نموده که برای پاسخ به آنان به پژوهش می پردازد. سوالات این پژوهش عبارتنداز : ۱- آیا گذراندن دوره آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات منجر به افزایش مهارتهای شغلی دبیران شده است ؟۲- آیا گذراندن دوره آموزش ضمن خدمت فناوری اطلاعات و ارتباطات منجر به افزایش مهارتهای طراحی ، اجرا، ارزشیابی و پژوهشی دبیران شده است ؟ روش استفاده در این پژوهش روش توصیفی پیمایشی مقطعی است و جامعه آن را کلیه دبیران زن و مرد در مقطع متوسطه شهرستان کرمانشاه که از سال ۱۳۸۱ تا پایان سال ۱۳۸۵ در دوره های آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت نموده اند را تشکیل می دهد این پژوهش با تعداد ۳۱۰ نفر باروش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای تصادفی صورت پذیرفت . جهت جمع آوری داده های مورد نیاز پژوهش از پرسشنامه محقق ساخته به روش لیکرت بر اساس مهارتهای شغلی دبیران با توجه به محتوی دوره فناوری اطلاعات و ارتباطات استفاده شده است. ابزار اندازه گیری در این پژوهش قصد ارزیابی مهارت طراحی اجرا . ارزشیابی و پژوهشی دبیران را دارد. آمار توصیفی در این پژوهشی ( فراوانی ۰ درصد فراوانی ۰ میانگین ۰ میانه ۰ مد۰ انحراف معیاره واریانس ) و جهت بررسی سوالات پژوهشی از آزمون خی دو استفاده گردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.