ارائه یک رویکرد کمی تلفیقی یکپارچه برای افزایش سطح خدمت رسانی به مشتریان؛مطالعه موردی: گروه صنعتی مپنا


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه یک رویکرد کمی تلفیقی یکپارچه برای افزایش سطح خدمت رسانی به مشتریان؛مطالعه موردی: گروه صنعتی مپنا دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه یک رویکرد کمی تلفیقی یکپارچه برای افزایش سطح خدمت رسانی به مشتریان؛مطالعه موردی: گروه صنعتی مپنا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه یک رویکرد کمی تلفیقی یکپارچه برای افزایش سطح خدمت رسانی به مشتریان؛مطالعه موردی: گروه صنعتی مپنا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه یک رویکرد کمی تلفیقی یکپارچه برای افزایش سطح خدمت رسانی به مشتریان؛مطالعه موردی: گروه صنعتی مپنا :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در ابتدای این مقاله ، الگوی مفهومی تحقیق با مقایسه عوامل موجود در وجه مشتری در کارت امتیازی متوازن و تحقیقات دیگر بیان شده است. در ادامه بدلیل اینکه تحقیق حاضر شرکت مپنا و عمدتا بخش بهره برداری و خدمات مشتریان آن را مورد مطالعه خود قرار داده است،به بررسی عوامل رضایتمندی که در قسمت خدمات پس از فروش کاربرد دارند، پرداخته شده است. سپس به اعتبار سنجی مدل ارائه شده و رتبه بندی عوامل تحقیق پرداخته شده است. در انتهای مقاله ، نیز وزن معیارها با توجه به ترم های زبانی و اعداد فازی، بدست آمده و مدل نهایی تحقیقبه همراه وزن معیارها نشان داده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.