شناسایی و رتبه بندی موانع و محرک های تجارت الکترونیک با استفاده از منطق فازی (مطالعه موردی: بانک های دولتی و خصوصی منتخب شهرستان شیراز)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی موانع و محرک های تجارت الکترونیک با استفاده از منطق فازی (مطالعه موردی: بانک های دولتی و خصوصی منتخب شهرستان شیراز) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی موانع و محرک های تجارت الکترونیک با استفاده از منطق فازی (مطالعه موردی: بانک های دولتی و خصوصی منتخب شهرستان شیراز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی موانع و محرک های تجارت الکترونیک با استفاده از منطق فازی (مطالعه موردی: بانک های دولتی و خصوصی منتخب شهرستان شیراز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی موانع و محرک های تجارت الکترونیک با استفاده از منطق فازی (مطالعه موردی: بانک های دولتی و خصوصی منتخب شهرستان شیراز) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه گسترش سریع و روزافزون تجارت الکترونیک از طریق وب سایت ها و پورتال ها باعث شده است شناسایی و سنجشفاکتور های حیاتی تجارت الکترونیک امری لازم و ضروری تلقی گردد. هدف اصلی این تحقیق شناسایی و رتبه بندی موانع ومحرک های تجارت الکترونیک با استفاده از منطق فازی (مطالعه موردی: بانک های دولتی و خصوصی منتخب شهرستانشیراز) می باشد. از این رو مدل مفهومی برای ارزیابی موانع و محرک های تجارت الکترونیک بر اساس ادبیات تحقیق وچارچوب نظری پژوهش ایجاد شد. روش تحقیق کمی از نوع توصیفی پیمایشی و ابزار مورد استفاده پرسشنامه می باشد. بدینمنظور با استفاده از جدول مورگان ۲۰۰ نفر از کارکنان بانک های دولتی و خصوصی منتخب شهرستان شیراز، به روش نمونهگیری تصادفی انتخاب و سپس پرسشنامه مورد نظر توسط آنها پر شده است. و همچنین برای نمونه پرسشنامه مقایسات زوجیتعداد ۳۰ نفر از خبرگان انتخاب گردید. روایی پرسشنامه ها با استفاده از بررسی نظرات اساتید متخصص سنجیده شده است.پایایی پرسشنامه ها به وسیله معیار آلفای کرونباخ بررسی شد که در اینجا آلفای کرونباخ پرسشنامه ۰/۹۳ شده است. در اینپژوهش ضمن تحلیل و سنجش فاکتورهای موانع و محرک تجارت الکترونیک، برای ارزیابی و رتبه بندی آن ها از تکنیک هایتصمیم گیری چند معیاره (MCDM) و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی AHP و نرم افزار Expert choice استفاده شد. عوامل بازدارنده تجارت الکترونیک در بانک و عوامل پیش برنده تجارت الکترونیک در بانک شناسایی، سپس درجه اهمیت هر یک به ترتیب اولویت تعیین شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.