تاثیردانش مشتری و تسهیم دانش برکیفیت خدمات دربانک های شهرستان بندرانزلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیردانش مشتری و تسهیم دانش برکیفیت خدمات دربانک های شهرستان بندرانزلی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیردانش مشتری و تسهیم دانش برکیفیت خدمات دربانک های شهرستان بندرانزلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیردانش مشتری و تسهیم دانش برکیفیت خدمات دربانک های شهرستان بندرانزلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیردانش مشتری و تسهیم دانش برکیفیت خدمات دربانک های شهرستان بندرانزلی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

دراکثرسازمان های داخلی وخارجی رهبران سازمانی درپی ارتقاکیفیت خدمات سازمان خود می باشند.کیفیت خدمات در یک سازمان وابسته به بسیاری از عوامل مانند دانش مشتریان، تسهیم دانش، یادگیری محیط،فرهنگ در آن سازمان است. هرچندکه درگذشته برتاثیر دانش مشتریان بر کیفیت خدمات تأکیدشده است، تحقیقاتمحدودی درایران درزمینه ی تاثیر دانش مشتریان بر کیفیت خدمات ،به واسطه تسهیم دانش صورت گرفته است.هدف پژوهش حاضر تاثیر دانش مشتریان بر کیفیت خدمات ،به واسطه تسهیم دانش در بانک های بندر انزلی است.اهمیت و ضرورت این پژوهش بدان سبب است که در بسیاری از مواقع کیفیت خدمات در برخی بانک ها در سطحمطلوبی قرار ندارد که از جمله دلایل آن می توان به عدم توجه مدیران به ارتقای مهارت های کارکنان از طریقآموزش، ساختار نامناسب، نداشتن دانش کافی وزیر ساخت های مناسب با نوع شغل،یادگیری و تسهیم دانش اشارهنمود. متغیر مستقل در این پژوهش دانش مشتریان است و متغیر وابسته، کیفیت خدمات و متغیر واسطه تسهیمدانش می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر، ۲۵ بانک در شهرستان بندر انزلی است که تعداد ۲۳۰ پرسشنامه توزیعکه ۲۲۲ پرسشنامه صحیح وبدون اشکال جدا گردید وچون واحد تحلیل سازمانی است از پرسشنامه های پرشدهدرهربانک میانگین گرفته وبرای تجزیه وتحلیل از آن استفاده شد.در نهایت اطلاعات ۲۵ بانک مورد تجزیه وتحلیلقرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده ها به روش معادلات ساختاری و روش مربعات جزیی (PLS) استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان می دهدکه در تحقیق حاضر همانند پژوهش مشابهی که در سال ۲۰۱۴ توسط تسنگو وو و رولینز وهمکاران (۲۰۱۱) انجام شده است تمامی فرضیه های اعم از اصلی و فرعی تاییدشده اند براین اساسدانش مشتریان به واسطه تسهیم دانش بر کیفیت خدمات تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.