بررسی اثر گسترش و تنوع خدمات ارتباط مخابراتی بر تعامل بین فردی متخصصان بازرگانی داخلی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر گسترش و تنوع خدمات ارتباط مخابراتی بر تعامل بین فردی متخصصان بازرگانی داخلی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر گسترش و تنوع خدمات ارتباط مخابراتی بر تعامل بین فردی متخصصان بازرگانی داخلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر گسترش و تنوع خدمات ارتباط مخابراتی بر تعامل بین فردی متخصصان بازرگانی داخلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر گسترش و تنوع خدمات ارتباط مخابراتی بر تعامل بین فردی متخصصان بازرگانی داخلی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق توجه بهتمامی ابعاد توسعه اقتصادی از طریق افزایش خدمات ارتباطات مخابراتی برتعامل بین فردی متخصصان بازرگانی است لذا در این تحقیق تاثیرگسترش، تنوع خدمات ارتباطمخابراتی و اطلات و آگاهی از این خدمات ارتباطی بر تعامل بین فردی متخصصان بازرگانی مورد بررسیقرارگرفته است. این تحقیق از بعد هدف توصیفی بر اساس رابطه بین متغیرها از نوع همبستگی و براساس روش گردآوری داده ها جهت آزمون فرضیه ها پیمایشی است. ازنظر قلمرو زمانی تحقیق مقطعیاست، داده های مربوطه حدوداً از تاریخ ۱۳۹۳/۰۵/۱۵ تا ۱۳۹۳/۰۶/۱۸ توزیع گردید. جامعه آماری شامل تأسیرگ اران اقتصاد شهر زنجان (استانداری اتاق بازرگانی صنعت معدن تجارت و تجارت موفق) می باشند. بهدلیل تعداد زیاد جامعه آماری از روش نمونه گیری تصادفی برای به دست آوردن حجم نمونه استفاده شدهاست. جهت تدوین ادبیات و چهارچوب نظری از مطالعات کتابخانه ای و جهت گردآوری داده ها برایآزمون فرضیات از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است. از تکنیک های آمار توصیفی و آماراستنباطی شامل کلموگروف – اسمیرونوف برای تعیین آزمون نرمال بودن توزیع داده ها و آزمون فریدمنو کندال برای رتبه بندی متغیرها استفاده شد. از نرم افزار لیزرل و تکنیک معادلات ساختاری (SEM) درتجزیه وتحلیل داده ها استفاده شد رابطه بین گسترش خدمات ارتباط مخابراتی و تعامل بین فردیمتخصصان بازرگانی داخلی تائید شد. تنوع خدمات تائید نشد، اطلاع رسانی و آگاهی از خدمات نیاز تائیدگردید. در انتها با تبیین نتایج این پژوهش پیشنهادهای کاربردی به منظور به کارگیری توسط ذینفعان درجهت بهبود تعامل بین فردی متخصصان بازرگانی شهر زنجان به واسطه عوامل مؤثر و معنی دار ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.