بررسی اثر تبلیغات بر بازدهی سهام با تمرکز بر تئوری شناخت سهامدار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر تبلیغات بر بازدهی سهام با تمرکز بر تئوری شناخت سهامدار دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر تبلیغات بر بازدهی سهام با تمرکز بر تئوری شناخت سهامدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر تبلیغات بر بازدهی سهام با تمرکز بر تئوری شناخت سهامدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر تبلیغات بر بازدهی سهام با تمرکز بر تئوری شناخت سهامدار :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تبلیغات به عنوان یک متغیر رفتاری بازار و سهم بازار بهعنوان یک متغیر ساختاری بازار از مهمترین عوامل موثر بر سودآوریمحسوب می شوند. درخصوص نحوه اثرگذاری و جهت علیت این عناصر بازاری بین اقتصاددانان اتفاق نظر وجود ندارد،بطوریکه سودآوری، تبلیغات و ساختار بازار میتوانند بهطور همزمان بر همدیگر اثرگذار باشند. این پژوهش به بررسی اثرتبلیغات بر بازدهی سهام با تمرکز بر تئوری شناخت سهامدار پرداخته شد. با استفاده از داده های شرکت های بورس در طیبازه زمانی ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ رابطه بین متغیرهای تحقیق مورد آزمون قرار گرفت. روش پژوهش توصیفی- همبستگی است،نمونه آماری شامل ۵۷ شرکت در بورس اوراق بهادار تهران است و روش نمونه گیری به صورت حذفی است. در نهایت نتایجنشان داد متغیر سودآوری شرکت ها در سطح خطای ۵% ارتباط مثبت و معنادار با بازده سهام شرکت ها می باشد. همچنینرابطه ی بین تبلیغات و بازدهی سهام در سطح خطای ۵% معنادار بوده و با توجه به اینکه این رابطه مثبت است میتوان بیاننمود که با افزایش میزان تبلیغات، میزان بازده سهام شرکتها افزایش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.