مقایسه روش های آماری و تصمیم گیری چند معیاره در جذب ورضایت مشتریان مطالعه موردی: مشتریان ویژه بانک تجارت -شهرستان بجنورد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه روش های آماری و تصمیم گیری چند معیاره در جذب ورضایت مشتریان مطالعه موردی: مشتریان ویژه بانک تجارت -شهرستان بجنورد دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه روش های آماری و تصمیم گیری چند معیاره در جذب ورضایت مشتریان مطالعه موردی: مشتریان ویژه بانک تجارت -شهرستان بجنورد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه روش های آماری و تصمیم گیری چند معیاره در جذب ورضایت مشتریان مطالعه موردی: مشتریان ویژه بانک تجارت -شهرستان بجنورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه روش های آماری و تصمیم گیری چند معیاره در جذب ورضایت مشتریان مطالعه موردی: مشتریان ویژه بانک تجارت -شهرستان بجنورد :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

جذب و رضایت مشتری از اهداف هر سازمانی است. مشتری زمانی به سازمان باز می گردد که از سازمان راضی باشد. پژوه های زیادی به بررسی رضایتمندی مشتری پرداخته اند و در بسیاری از این پژهش ها به منظور آزمون فرضیات از روشهای آماری بهره گرفته شده است. روش تصمیم گیری چند معیاره نیز یکی از رو شهایی است که به منظور تصمیم گیری درستا دقیق و با ریسک کمتر در مدیریت استفاده شده است. اما این رو در ارزیابی رضایتمندی مشتری کمتر به کار گرفته است. در این تحقیق به منظور مقایسه این دو روش روشهای رگرسیون فریدمن و تحلیل سلسله مراتبی AHP مورداستفاده قرار گرفت و جامعه آماری تحقیق مشتریان ویژه دو روش روش های رگرسیون فریدمن و تحلیل سلسله مراتبی AHP مورد استفاده قرار گرفت جامعه آماری تحقیق مشتریان ویژه بانک تجارت شهرستان بجنورد بودند. مشتریان ویژه در این پژوهش آن دستهاز مشتریانی هستند که سپرده بالای ۱۰۰ میلیون تومان در نزد بانک دارند و عمه فعالیت بانکی خود را توسط شعب این بانک انجام می دهند باتوجه به اینکه تعداد این مشتریان ۷۰ نفر بود از فرمول کوکران نمونه مورد نظر ۵۹ نفر محاسبه شد ابزار جع آوری اطلعات پرسشنامه ای حاوی ۳۶ سوال و شامل ۷ جزء امیخته باراریابی خدمت می باشد. پایایی پرسشنانمه از روش آلفا کرونباخ تایید گردید. در انتاب نتایج نشان داد که روش فریدمن و تحلیل سلسله مراتبی اولویت بندی کاملا یکسانی ارایه نمودند که به ترتیب شامل: کارکنان، فرایند، خدمت، انکانات فیزیکی، مکان توزیع، قیمت و ترویج می باشند اما روش رگرسیون نیجه ای متفاوت داشت و عوامل امکانات فیزیکی، فرایند، خدمت، قیمت، مکان، کارکنان و ترویج به تبتریب بیشترین تاثیر را دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.