استراتژی های بازاریابی در جهت کسب مزیت رقابتی براساس انطباق الگوی فرایندی و نتیجه ای


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استراتژی های بازاریابی در جهت کسب مزیت رقابتی براساس انطباق الگوی فرایندی و نتیجه ای دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استراتژی های بازاریابی در جهت کسب مزیت رقابتی براساس انطباق الگوی فرایندی و نتیجه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استراتژی های بازاریابی در جهت کسب مزیت رقابتی براساس انطباق الگوی فرایندی و نتیجه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استراتژی های بازاریابی در جهت کسب مزیت رقابتی براساس انطباق الگوی فرایندی و نتیجه ای :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

تدوین استراتژی مناسب و مهمتر از آن پیاده سازی مطلوب آن موجب ارتقاء اثربخش سازمان شده و رضایت خاطر ذینفعان را بهطرق مختلف سبب می شود. هرشرکتی باتوجه به تغییر و تحولات محیطی و گسترش رقابت بهویژه در بازارها و ورود شرکتهایمختلف داخلی و خارجی و محصولات متنوع و پیشرفت تکنولوژی و حفظ و رضایت مشتری برای پیشی افتادن از رقبا وافزایش سهم بازار باتوجه به مزیت رقابتی که دارد بایستی بهترین استراتژی بازاریابی را انتخاب نمایند. در این تحقیق در ابتدابرای تدوین استراتژیهای بازاریابی شرکت بازارگستر منطقه یک از رویکرد فرآیندی استفاده شد. درمرحله شروع بیانیهمأموریت و چشمانداز و ارزشهای سازمان تعیین گردید و براساس آن اهداف استراتژیک بازاریابی شرکت و شایستگی هایمحوری شرکت مشخص گردید و سپس در مرحله ورودی ماتریس ارزیابی عوامل داخلی و ماتریس ارزیابی عوامل خارجی وماتریس بررسی رقابت با تأکید بر بعد بازاریابی آورده شد و در این مرحله نقاطقوت و ضعف با بررسی عوامل درونی و فرصت ها وتهدیدها با بررسی عوامل بیرونی مشخص گردید و برای انتخاب بهترین گزینه ها پرسشنامه هایی بین مدیران و کارشناسانتصمیم گیرنده توزیع شدند که پس از ارزیابی موردقضاوت قرار گرفتند. در مرحله مقایسه ، از طریق ماتریس (SWOT) ماتریس عوامل داخلی و خارجی (IE) و ماتریس استراتژی اصلی (GSM) موقعیت استراتژیک شرکت مشخص گردید و در مرحله تصمیمگیری با استفاده از ماتریس برنامهریزی استراتژیک کمی (QSPM) جذابیت نسبی انواع استراتژی ها مشخص است و با انطباق آن با اهداف استراتژیک بهترین استراتژیهای بازاریابی برای شرکت مشخص گردید و بهترین استراتژیها برای شرکت بازارگستر منطقه یک استراتژیهای هستند که در موقعیت (WO) قرار می گیرند و استراتژی ثبات کیفیت و ایجاد سیستم مدیریت بازاریابی و فروش شناسایی گردیددر مرحله بعد براساس تدوین نتیجه ای استراتژی های بازاریابی ، گونه شناسیاستراتژی بازاریابی براساس چرخه عمر شرکت صورت گرفت که با توجه به قرارگیری شرکت در مرحله بلوغ گونه هایاستراتژی در مرحله بلوغ برای حفظ سهم بازار استراتژی دژ و برای تمدید رشد فروش استراتژیهای نفوذ در بازار و افزایشمیزان استفاده و استراتژی توسعه ی بازار شناسایی گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.