ارزیابی عملکرد مدیریت نوآوری و رتبه بندی عوامل موثر بر آن با تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی (AHP) (مطالعه موردی: شرکت پتروگاز جهان)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عملکرد مدیریت نوآوری و رتبه بندی عوامل موثر بر آن با تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی (AHP) (مطالعه موردی: شرکت پتروگاز جهان) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عملکرد مدیریت نوآوری و رتبه بندی عوامل موثر بر آن با تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی (AHP) (مطالعه موردی: شرکت پتروگاز جهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد مدیریت نوآوری و رتبه بندی عوامل موثر بر آن با تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی (AHP) (مطالعه موردی: شرکت پتروگاز جهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عملکرد مدیریت نوآوری و رتبه بندی عوامل موثر بر آن با تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی (AHP) (مطالعه موردی: شرکت پتروگاز جهان) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه، نوآوری در سازمانها، بیش از پیش، به امری ضروری و اجتناب ناپذیر تبدیل شده است و سازمان ها برای دستیابی به موفقیتمی بایست نوآوری را در کلیه بخش های خود، با وجود رهبری توانمند، نهادینه کنند. یکی از مولفه های اصلی موفقیت در نوآوری،ایجاد مزیت رقابتی است، چراکه مزیت رقابتی به نفع سازمانهایی تغییر میکند که میتوانند از دانش، تجربه و مهارتهای فناورانهخود برای خلق نوآوری در خدمات استفاده کنند و همچنین با استفاده از ارزیابی توانمندی مدیریت نوآوری، به راحتی، بتوانند بااستفاده از تخصص مدیران خود و تخصیص منابع، خدمات خود را عرضه و یا توسعه دهند. با توجه به ضرورت و اهمیت نوآوری درخلق خدمات نوآورانه، توسعه آن و عملکرد موفق سازمانها، ارزیابی توانمندی های نوآورانه اساسی ترین پیشنیاز حرکت به سویاستقرار روشها و سیستم های نوآورانه در سازمان ها می باشد. در این مقاله، نسبت به ارزیابی و مقایسه مولفه های مدیریت نوآوری بااستفاده از مدل جوتید با بررسی ۵ بعد و استفاده از ۰۴ شاخص، در شرکت پتروگاز جهان اقدام نموده ایم، در هر یک از مولفه هایمدیریت نوآوری، وضعیت شرکت را مشخص و میزان شکاف ناشی از آن را تعیین کرده ایم و همچنین با توجه به نتایج به دست آمده،این شرکت در بعد فضای سازمانی نسبت به سایر ابعاد در وضعیت بهتری قرار داشته و در بعد یادگیری ضعیف تر است و نیاز بهراهکارهای بهبود قویتری دارد. این پژوهش از حیث هدف، کاربردی و از نوع روش پیمایشی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.