تدوین مدل ساختاری عوامل موثربرنگرش و رفتارکاربران آنلاین بانک ملت


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین مدل ساختاری عوامل موثربرنگرش و رفتارکاربران آنلاین بانک ملت دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین مدل ساختاری عوامل موثربرنگرش و رفتارکاربران آنلاین بانک ملت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین مدل ساختاری عوامل موثربرنگرش و رفتارکاربران آنلاین بانک ملت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین مدل ساختاری عوامل موثربرنگرش و رفتارکاربران آنلاین بانک ملت :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

رفتار مشتری از موضوعات جدید حوزه بازاریابی به شمار می رود. رفتار مشتری موضوعی بحث انگیز و چالشی است که افراد و آنچه خرید می کنند را دربر می گیرد. چرایی و چگونگی خرید آنها، بازاریابی و آمیزه بازاریابی و بازار است که عوامل مختلفی می توانند بر روی آن تأثیرگذار باشند که به منظور اتخاذ تصمیمات لازم، باید در این زمینه اطلاعات دقیقی داشت. در این راستا، هدف از تحقیق حاضر بررسی نقش عوامل مؤثر بر نگرش و رفتار کاربران آنلاین بانک ملت بوده است که بدین منظور ۳۸۵ نفر از کاربران آنلاین بانک ملت به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب و به پرسشنامه تحقیق پاسخ گفتند. روایی محتوایی این پرسشنامه به تأیید خبرگان این حوزه رسیده و میزان پایایی آن نیز به کمک آزمون آلفای کرونباخ مورد تأیید قرار گرفت. در پایان به منظور تحلیل داده های به دست آمده از پرسشنامه تحقیق از آزمون معادلات ساختاری، در محیط نرم افزار لیزرل نسخه ۸/۸ استفاده شده و نتایج نشان داد که مدل مورد استفاده تحقیق از برازش مطلوبی برخوردار می باشد. نتایج مدل نیز نشان داد که انتظار از عملکرد بانک، انتظار از تلاش بانک، نفوذ اجتماعی بانک و انگیزه لذت درک شده بر نگرش کاربران انلاین بانک ملت تاثیر معنی داری دارد. نتایج همچنین نشان داد که شرایط تسهیلگر درک شده، صرفه جویی در هزینه و منافع درک شده، عادت و نگرش بر رفتار کاربران آنلاین بانک ملت تاثیر معنی داری دارد. شرایط تسهیلگر درک شده، صرفه جویی در هزینه و منافع درک شده و عادت نیز بر نگرشی کاربران انلاین بانک ملت تاثیر معنی داری نداشته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.