اولویت بندی استراتژیهای ورود به بازارهای خارجی برای موفقیت صادرات محصولات پتروشیمی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی استراتژیهای ورود به بازارهای خارجی برای موفقیت صادرات محصولات پتروشیمی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی استراتژیهای ورود به بازارهای خارجی برای موفقیت صادرات محصولات پتروشیمی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی استراتژیهای ورود به بازارهای خارجی برای موفقیت صادرات محصولات پتروشیمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی استراتژیهای ورود به بازارهای خارجی برای موفقیت صادرات محصولات پتروشیمی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در سال های اخیر با توجه به وضعیت اقتصادی – سیاسی کشور و تحریم ایران در حوزه نفت و تجارت بین المللی نیاز ما به توسعه صادرات و ورود بیشتر به بازارهای جهانی بیش از پیش اهمیت یافته و توسعه صادرات غیرنفتی ضرورت جدی یافته است. هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی و اولویت بندی استراتژی ورود به بازارهای بینالمللی در صنعت پتروشیمی بوده است. روش پژوهشی تحقیق حاضر از نوع توصیفی – پیمایشی بوده و از نظر هدف کاربردی میباشد. جامعه آماری پژوهش حاضر ۹۹ شرکت فعال در صنعت پتروشیمی بوده است که در این شرکت ها ۱۲۵ مدیرعامل و مدیر بازرگانی وجود داشته است که محقق بر اساس فرمول جامعه محدود کوکران ۱۰۲ نفر را مورد بررسی قرار داده است که برای انتخاب این افراد محقق از روش نمونه – گیری تصادفی ساده استفاده نموده است. برای گردآوری داده ها محقق از پرسشنامه استاندارد که روایی و پایایی آن نیز مورد تایید بوده است استفاده نموده است. برای تجزیه و تحلیل دادههای گرداوری شده در این پژوهشی محقق از نرم افزار اسمارت پل اس و اس پس اس اس استفاده نموده است. در این پژوهش محقق از ۶ استراتژی (اعطای امتیاز، فرنچایزنگ، تولید قراردادی، قرارداد مدیریتی، سرمایه گذاری مستقیم و پیمان استراتژیک) به عنوان استراتژی های ورود به بازارهای بینالمللی استفاده نموده است. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل گویای این است که از بین این استراتژی ها به غیر از استراتژی اعطای امتیاز دیگر استراتژی بر روی موفقیت در ورود به بازارهای صادراتی و کسب عملکرد مطلوب در این زمینه تاثیرگذار هستند. همچنین نتایج حاصل از آزمون فریدمن گویای این است که سه استراتژی پیمان استراتژیک، سرمایهگذاری خارجی و همچنین استراتژی فرنچایزنگ از اولویت بیشتری در ورود به بازارهای بینالمللی برخودار هستند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.