نقش کسب وکار الکترونیک در رشد تجاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش کسب وکار الکترونیک در رشد تجاری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش کسب وکار الکترونیک در رشد تجاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش کسب وکار الکترونیک در رشد تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش کسب وکار الکترونیک در رشد تجاری :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
با ورود اینترنت به حوزه کسب و کار الکترونیک و تجارت، رقابت جهانی به معنی واقعی در دنیا شکل گرفته است. بنگاه هایکوچک و بزرگ اقتصادی به تغییر فرایندهای مدیریتی و تولیدی خود پرداخته اند تا با بهره گیری از فناوری اطلاعات وارتباطات بتوانند ضمن کاهش هزینه های تولیدی، مبادلاتی و بازاریابی، فرایندهای مدیریتی را متحول سازند و دسترسیبیشتر، آسانتر و ارزانتری را برای گستره وسیعتری از مشتریان ایجاد نماید و بدین ترتیب قدرت رقابت خود را در بازار افزایشدهند. هدف این مقاله این است که نشان دهد مدیریت حرفه ای باید با درک و شناخت از فضای ارتباطات بین المللی شیوههای کسب و کار الکترونیک را متناسب با ملاحظات بین المللی تطبیق دهد. نتایج تحقیق نشان می دهد که استفاده از کسبو کار الکترونیک باعث افزایش جذب مشتریان و سرعت عمل بیشتر در بازارهای چند منظوره می شود و با سازماندهیزیرساخت مشاغل موجود، راه را برای معاملات تجاری باز می کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.