شناسایی عوامل موثر بر به کارگیری رایانش ابری در تجارت الکترونیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی عوامل موثر بر به کارگیری رایانش ابری در تجارت الکترونیک دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی عوامل موثر بر به کارگیری رایانش ابری در تجارت الکترونیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر بر به کارگیری رایانش ابری در تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی عوامل موثر بر به کارگیری رایانش ابری در تجارت الکترونیک :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
رایانش ابری به عنوان یک تکنولوژی جدید با استفاده از زیرساخت اینترنت می تواند بهترین راهکار در پیشرفت تجارت الکترونیک باشد برای بکارگیری آن در تجارت الکترونیک باید عوامل موثر شناسایی و مورد بررسی قرار گیرد این مقاله سعی دارد عوامل موثر بر بکارگیری رایانش ابری در تجارت الکترونیک را شناسایی و بررسی نماید بکارگیری رایانش ابری مزیت های رقابتی جدیدی را برای شرکت ها با ارائه خدمت بصورت ابری ایجاد می کند همانند استفاده موثر از منابع و مدیریت سرمایه و هزینه هاس پشتیبانی، افزایش سریع فضای ذخیره سازی و امکانات بدون گسترش زیرساخت جدید. هدف اصلی این مقاله شناسایی عوامل موثر بر به کارگیری رایانش ابری در تجارت الکترونیک می باشد برای این منظور ابتدا به معرفی رایانش ابری و تجارت الکترونیک پرداخته شده است و با مروری بر تحقیقات انجام شده تاکنون ۴ عامل اصلی شامل : ذی نفعان، حاکمیت، سازمان ها، تنولوژی و ۱۶ زیر معیار آن شناسایی شد این عوامل و معیارها با ایجاد یک پرسشنامه مورد نظر نظرسنجی شرکت های فعال در زمینه تجارت الکترونیک و خبرگان قرار گرفت. نتایج این مقاله نشان می دهد که شرکتها برای بکارگیری رایانش ابری در بهبود کسب و کار مجازی خود باید ۴ عامل اصلی مطرح شده را مدنظر قرار داده و زیر معیارهای آن را مورد بررسی قرار دهند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.